Strona Główna



  • Forum zostanie zamknięte w przeciągu kilku dni. Jeśli ktoś chciałby zatrzymać swoją kartę, to ma na to jeszcze trochę czasu. W tym miejscu chciałybyśmy podziękować wszystkim graczom za czas, jaki spędzili na forum tworząc je z nami.
    Dziękujemy - Administracja Caledonii.
    Obecnie na forum mamy luty, 2023 rok, -5 stopni celsjusza, lekkie opady śniegu.

  • Pryzmat: Nadszedł czas kolejnych zmian. Zniesienie obozów to był zaledwie początek. Prezydent Donovan po miesiącu od zwycięstwa w wyborach, podjęła kolejny spory krok w kierunku uwolnieniu uciśnionych psioników. - Zdecydowałam, że zamykam projekt pryzmat. Psionicy, chociaż mają przewagę z mocami, to jednak dalej dzieci. Nie powinniśmy was wykorzystywać jako ochronę. Dlatego też wysyłam was na osiedle. Będziecie mieli tam zapewnione wszystko, co będzie potrzebne i będziecie mogli tam żyć bez strachu o jutro. - poinformowała ich dalej spokojnym tonem nie przerywając swojego wywodu, nawet jeśli usłyszała okrzyki protestu. Nie zamierzała się ugiąć. Już dosyć krzywdy wyrządzili tym dzieciakom. Starczy tego dobrego, pora im dać trochę wolności i chociaż namiastkę życia, które zostało im brutalnie wyrwane przez epidemię. W związku z powyższym członkowie biorący udział w projekcie, znanym pod nazwą Pryzmat zostali oddelegowani ze służby na zasłużony odpoczynek. Od teraz zamieszkają oni w niewielkim miasteczku położonym niedaleko Denver.


Poprzedni temat «» Następny temat
Grupy PSI
Autor Wiadomość
Admin


Wysłany: 2016-08-05, 15:15   Grupy PSI

Green

Zieloni posiadali zdolności, które pozwalały im bez problemu łamać wszystkie szyfry. Konstruowanie różnych elektronicznych sprzętów przychodziło im z wielką łatwością, niezawodna pamięć fotograficzna pozwalała im zapamiętać każdy moment ich życia. Matematyka i inne ścisłe przedmioty przychodziły im bardzo łatwo. Byli w stanie w błyskawicznym tempie uczyć się wielu rzeczy. Również posiadali niezwykle rozbudowaną pamięć mięśni. Byli najmniej niebezpieczną grupą, dlatego też nie zostali usunięci z obozów. Często wykorzystywano ich umiejętności przy konstrukcji maszyn. Kiedy w pobliżu nie było żadnego komputera, odczuwali nudę.


- Moja głowa? - Uniosła brew, zdziwiona pytaniem. W sumie, to sama nie była pewna jak to wszystko u niej działa. Znała się na tylu rzeczach, a jej mózg wciąż pozostawał nieodkrytą zagadką. – Nie, nigdy nie boli mnie głowa – powiedziała po dłuższej chwili zastanowienia. Ostatni raz, kiedy miała migrenę, był dniem objawienia się jej umiejętności. Od tamtej pory, jej głowa działała bez zarzutu. – Ile stolików jest w świetlicy? Albo ile książek ma w swoim biurze wujek Alban? Ile guzików ma nasza pościel? – Zarzuciła ją pytaniami nie bez powodu. To był wstęp do tego, jak zamierzała wytłumaczyć jej działania swojej głowy. Przynajmniej na tyle, na ile było to możliwe.”

- Summer Dawson

Umiejętności każdego: pamięć doskonała - pozwala na błyskawiczne uczenie się, zarówno teorii jak i praktyki. Zieloni potrafią bez problemu odtworzyć z pamięci sytuację sprzed wielu miesięcy, ale także błyskawicznie nauczyć się karate czy jazdy samochodem.

Zdolności obronne - Zielony jest częściowo odporny na ataki innych kolorów. Zieloni mogą np. "wyrzucić" z głowy pomarańczowego lub nie doznać pełnych obrażeń podczas walki z innym kolorem, który używa swoich umiejętności.
Jeżeli umiejętność obronna jest na takim samym poziomie, co zastosowana umiejętność innego koloru (sukces z użyciem kostki) - Zielony zobowiązany jest do rzucania kostką, jeżeli wyrzuci więcej oczek niż jego oponent, nie doznaje żadnych obrażeń. (ewentualnie drobne poparzenia, siniaki itd., jeśli mowa o walce)
Jeśli liczba oczek będzie mniejsza, pomarańczowemu oczywiście się udaje.
Jeżeli liczba oczek będzie taka sama, zadawane są częściowe obrażenia (mocniejsze poturbowanie, odczytanie skrawków wspomnień itd.)
Jeżeli umiejętność obronna ma większy poziom niż zastosowana umiejętność innego koloru, to wszystko wygląda podobnie, jednak gdy Zielony wyrzuci tyle samo oczek co inny kolor, to umiejętność innego koloru zupełnie się nie udaje.
Jeżeli umiejętność obronna ma niższy poziom niż atak innego koloru, obrona zupełnie się nie udaje.
Nie tyczy się to obrażeń zadawanych przez pistolety, noże itd. Działa jedynie na umiejętności Psi. Limit użycia to trzy razy na sesję.

Zaawansowane zdolności informatyczne - tworzenie niebezpiecznych programów komputerowych, czy włamanie się do jakiejś bazy danych przychodzi z niesamowitą łatwością. Od 5 poziomu możliwe: Kryptografia - pozwala postaci na łamanie szyfrów i samodzielne pisanie ich. Osoba od razu orientuje się, jaki klucz został użyty do zakodowania danej wiadomości lub jak zaszyfrowane są informacje w bazie danych. Jeżeli używamy do tej czynności komputera (szyfrowanie), dodajemy do oczek na kościach +1.

Zaawansowana konstrukcja maszyn - postać w odpowiednich warunkach potrafi posługiwać się układami scalonymi, jak i konstruować większe maszyny elektroniczne. Np. telefon. Oczywiście potrzebuje do tego innych elektrycznych sprzętów czy złomu.

Wyostrzone zmysły - postać potrafi “wyczuć” dany zapach i na jego podstawie wytropić kogoś. Niesamowicie poprawiony wzrok umożliwia zaobserwowanie ruchów ludzi czy zwierząt, które są bardzo daleko. Wyostrza się również słuch. Zieloni z tą umiejętnością potrafią zaobserwować żyjące organizmy w nocy jak i w dzień na podstawie ciepła ciała - ich wzrok może działać niczym noktowizor.

Iluzja optyczna - umiejętność pozwalająca na stworzenie iluzji na zasadzie hologramu. Iluzja ta nie potrafi wydawać dźwięków, ani przenosić przedmiotów, ale może ukryć pewne rzeczy przed wzrokiem innych, albo po prostu kogoś zmylić. Działa w zasięgu wzroku Zielonego i tylko na podstawie jego wspomnień lub wyobraźni. (Zielony nie może przywołać czegoś, czego nigdy nie widział, albo czego nie potrafi sobie wyobrazić)

Znajomość medycyny - Zielony z tą umiejętnością potrafi świetnie sobie poradzić w sytuacji zagrożenia życia innej osoby - zna się na zielarstwie i potrafi udzielić jej pomocy nawet w trudnych warunkach. Od 7 poziomu możliwe: Przekazanie sił - Zielony może kosztem swojej energii wyleczyć inną osobę, stymulować komórki odpowiedzialne za regenerację różnego rodzaju zadrapań, uszkodzeń ciała. Nie działa to na wielkie, otwarte rany, jednak może pomóc z różnego rodzaju złamaniami. Wszystko dzieje się poprzez dotyk, a sam Zielony po tym jest wyczerpany i sparaliżowany na następne trzy kolejki/kilka godzin. Nie jest w stanie używać innych zdolności.

Umiejętność otwierania zamków - zielony bez żadnych trudności potrafi przy użyciu różnych sprzętów otwierać skomplikowane zamki.

Zwiększenie celności - zielony świetnie radzi sobie z łukiem bądź bronią palną.

Spowolnienie - Zielony myśli szybciej, więc potrafi na kilka sekund wytężyć swój umysł, aby dostrzegać więcej. Widzi/czuje wszystko jak na zwolnionym filmie. Pozwala mu to np. uchylić się od jakiegoś ciosu bądź wykonać więcej akcji, ruchów w jakimś danym momencie. Trwa tylko przez jedną kolejkę. Od 4 poziomu możliwe: Zwiększone możliwości probabilistyczne - Zieloni potrafią do pewnego stopnia przewidzieć przyszłość, poprzez analizę wszystkiego co ich otacza. Biorąc pod uwagę setki a może i tysiące czynników których normalni ludzie nie byliby w stanie wziąć pod uwagę, zielony może błyskawicznie obliczyć prawdopodobieństwo danego zdarzenia i odpowiednio się przygotować.

200% - Zieloni za pomocą samej siły woli są w stanie zdjąć ograniczenia własnego ciała, i na jakiś czas zwiększyć swoje fizyczne umiejętności. Ich zdolności fizyczne przerastają wtedy zdolności normalnych ludzi czy nawet innych PSI. Po dłuższym używaniu mogą nastąpić problemy (bóle mięśni, stawów, nawet drobne złamania czy ogólne osłabienie)

Ostatnio zmieniony przez Kelly McCarthy 2017-01-23, 12:31, w całości zmieniany 14 razy  
 
 
Admin


Wysłany: 2016-08-05, 15:17   

Yellow

Żółci nabyli zdolności do łączenia cząsteczek, która skutkowała tworzeniem wyładowań elektrycznych. Dzięki temu mogli wpływać na urządzenia elektryczne, przepalić im obwody, albo je naładować. Ponadto umożliwiało to niszczenie wszelkich zabezpieczeń, które zawierały w sobie elektronikę. Jak wiadomo woda bardzo łatwo przewodzi prąd, więc żółci przywykli do unikania kąpieli w towarzystwie innych osób, żeby nikogo przypadkiem nie porazić. Często w nerwach ich umiejętności się nasilały - w dużym stopniu były zależne od ich stanu emocjonalnego. Niektórzy z nich zostali usunięci z obozów, jednak nie wszyscy. Oczywiście wielu też nigdy do nich nie trafiło - poza obozami dobrze sprawdzali się podczas naprawiania elektrycznych rzeczy jak i w walce.

“- Toni. - Uścisnęła jego dłoń, dokładając wszelkich starań, by przy tym nie kopnąć go prądem, choć pewnie i tak poczuł charakterystyczne mrowienie, spowodowane niewielkim ładunkiem prądu przechodzącym przez jego rękę. Może warto wspomnieć na początek jakimi umiejętnościami się dysponuje? - Żółta. - To, w przeciwieństwie do imienia, była całkiem przydatna wiadomość. Warto wiedzieć z kim ma się do czynienia.”
- Toni Martin

Umiejętności dla każdego: Odporność na prąd (będąc w wodzie obok drugiego Żółtego nie powoduje to u drugiej postaci uszczerbku na zdrowiu, to samo tyczy się piorunów wywołanych przez innych Żółtych), wywoływanie spięć będąc w wodzie. Osoba zakwalifikowana jako Żółta czasem wysyła niewielkie wyładowania elektryczne, z tego względu, szczególnie niebezpieczne jest przebywanie obok niej w wodzie.

Wyszukiwanie usterek w sprzętach elektrycznych - Żółty świetnie radzi sobie w wyszukiwaniu usterek w sprzętach elektrycznych.

Wywoływanie spięć - tworzenie spięć w urządzeniach elektronicznych, wiąże się to również z odcinaniem im zasilania, przez co po prostu przestawały działać. Wymaga dotknięcia nagą dłonią danego przedmiotu. Od 5 poziomu możliwa: Awaria - zdolność do wywoływania nagłych awarii bez dotykania czegokolwiek. Nagle przestają świecić światła, włączają się alarmy pożarowe itp.

Tworzenie piorunów - umiejętność pozwalająca na przywołanie piorunu w odległości 50m od siebie. Piorun uderza prosto z nieba.

Pioruny w dłoniach - tworzenie wyładowań prosto w swoich dłoniach. Są słabsze niż pioruny z nieba, jednak potrafią sparaliżować dorosłego człowieka bądź spowodować spory uszczerbek na zdrowiu. Żółty, aby piorun zadawał obrażenia wrogowi, musi cały czas mieć wyprostowaną dłoń - działa to na zasadzie lasera, jeśli zostanie przerwany, obrażenia nie będą zadawane. Jeżeli żółty skieruje pioruny na inny przedmiot, będący dobrym przewodnikiem dla prądu, może go naelektryzować. Ów przedmiot jednak razi prądem o średnim natężeniu i nie jest w stanie zabić przeciwnika. Od 5 poziomu: Rzut piorunem - Żółty tworzy maleńkie wyładowania atmosferyczne i potrafi rzucać nimi na niewielkie odległości.

Paraliż - po dotknięciu paraliżuje człowieka bądź zwierzę. Taka osoba jest w pełni świadoma, jednak nie może poruszać kończynami przez określony czas, zależny od Żółtego. Paraliż jedynie sprawia, że dana osoba nie może się ruszać - nie odczuwa bólu ani niczego takiego.

Wybuch - Żółty potrafi wysadzić jakiś elektryczny obiekt bez dotykania go.

Ładowanie elektrycznych urządzeń - Żółty potrafi przywrócić do życia stary, rozładowany telefon czy uruchomić pralkę bez prądu z zewnątrz. Żółty potrafi w kilka sekund naładować akumulator, jednak stałe zasilanie jakiejś rzeczy nie jest możliwe przez dłuższy okres czasu. (Żółty nie może zasilać czegoś dłużej niż 2 posty fabularne).

Prędkość światła - żółty porusza się z niesamowitą prędkością przez jedną kolejkę. Nie może "przenikać" przez przeszkody ani nic w tym rodzaju. Po jednej kolejce umiejętność wymaga przerwy. (dwie kolejki)

Tarcza - Żółty potrafi wytworzyć wokół siebie tarcze, wyglądem przypominającą swojego rodzaju bańkę, w której rozchodzą się maleńkie pioruny. Nie jest możliwe “osłonięcie” nią innego koloru, ponieważ po otoczeniu taką tarczą kogoś innego, może to spowodować spory uszczerbek na zdrowiu. Może działać również jako swojego rodzaju atak lub sposób wykończenia przeciwnika, będąc blisko niego.

Napływ mocy - Żółty staje się silniejszy, jeżeli jest w pobliżu jakiegoś elektrycznego urządzenia, które jest podłączone do prądu (nie liczą się baterie, akumulatory itd.)
Wtedy wysysa energię z danego przedmiotu i przerabia ją na jakąś umiejętność. W praktyce - taka umiejętność jest silniejsza, co oczywiście uwzględniamy w poście. Jeżeli rzucamy kośćmi i użyjemy tej umiejętności (musimy mieć niedaleko siebie źródło prądu i nie wliczają się w to baterie czy akumulatory) przed użyciem umiejętności głównej (dla której rzucamy) to otrzymujemy +1 punkt do rzutu kostką. Umiejętność wykupujemy raz za 3 punkty.

Wizja z kamer - Żółty, dotykając jednej kamery podłączonej do całej instalacji kamer, może po zamknięciu oczu dojrzeć obraz każdej z nich. To znaczy, jeśli jest w jakimś ośrodku, w którym jest pełno kamer, podłączonych do jednego systemu, żółty może podejrzeć obraz z kamer, oglądając w ten sposób ośrodek "od środka".

Ostatnio zmieniony przez Kelly McCarthy 2017-01-23, 14:05, w całości zmieniany 18 razy  
 
 
Admin


Wysłany: 2016-08-05, 15:17   

Red

Czerwoni posiadali moc kontrolowania ognia, samozapłonu, potrafili rzucać palącymi się kulami na małe odległości. Opanowanie ich mocy zajmowało najwięcej czasu i było najtrudniejsze. Wielu z nich doprowadziło do uszczerbku na zdrowiu swoich bliskich, gdyż nie byli w stanie zapanować nad sobą. Ich umiejętności są dość mocno połączone z ich stanem psychicznym, emocjami. Gdy nie panują nad nimi, jednocześnie nie panują nad swoją mocą. Często zdarzają im się różnego rodzaju tiki nerwowe - nie potrafią usiedzieć w jednym miejscu, są jak dzikie zwierzęta uwięzione w ludzkiej skórze. Praktycznie wszyscy zostali albo usunięci z obozów albo przymusowo wcieleni do armii. Często byli izolowani od innych dzieci, z powodu ich niebezpiecznych zdolności.

"Jego ciało zapaliło się w ciągu ułamka sekundy, jak zapałka po zetknięciu z draską. Płomienie o temperaturze dziesięciokrotnie większej od przeciętnego ogniska, zajmowały coraz większy obszar. Łóżko na którym leżał stopiło się dosłownie chwilę po tym jak chłopak wstał. "

- Joyce Foley.

Umiejętności dla wszystkich: Odporność na ogień jak i obrażenia zadawane ogniem.

Samozapłon - Czerwony bez żadnego uszczerbku na zdrowiu potrafi w każdej chwili spontanicznie zapalić całe ciało bądź jakąś jego część. Oczywiście może się to rozejść na otoczenie jak i jego ubranie, które w wyniku tego spala się.

Rzut kulą ognia - Czerwony potrafi przyzwać w swojej dłoni kulę ognia, którą może rzucać na niewielkie odległości. Czerwony jest również w stanie wytworzyć mały płomień w swoich dłoniach - np. aby podpalić papierosa czy świeczki na torcie.

Kontrola pożaru - Czerwony potrafi wywołać pożar na życzenie w wybranym przez siebie miejscu - musi go jedynie dotknąć. Oczywiście bez żadnego problemu potrafi również ugasić ogień, nawet stworzony przez drugiego Czerwonego. Od 4 poziomu: Podsycanie ognia - po wywołaniu pożaru czerwony może go bardzo łatwo “podsycić” - tyczy się to nawet ognia, który jest gaszony przez drugą osobę (nie drugiego Czerwonego) wodą bądź czymś innym. Działa na każdy ogień, nawet jeżeli nie został wywołany przez danego Czerwonego.

Termokontrola - Czerwony potrafi rozgrzać siebie jak i inne osoby poprzez dotknięcie - sprawdza się w ciężkich warunkach, szczególnie w mrozie. To samo dotyczy wody, w której czerwony się znajduje - może ją bez problemu podgrzać. Od 5 poziomu możliwe: Kontrola temperatury płomienia Czerwony jest w stanie zmienić ogień na taki, który nie parzy innych osób - przydaje się, gdy chcemy oszukać swojego przeciwnika. Ponadto taki ogień nie przenosi się na ubrania, ani ich nie spala.

Zianie ogniem - Czerwony potrafi stworzyć w swoich ustach płomień, a następnie pluć nim na małe odległości.

Odcięcie drogi - Czerwony potrafi stworzyć i wyrzucić ogień na niewielką odległość, a następnie pokierować płomieniem tak, aby otoczyć ofiarę. Wymaga uniesionej dłoni w celu wskazania kierunku powstawania kolejnych płomieni.

Płonący bieg -Czerwony przemieszcza się w bardzo szybkim tempie, zostawiając za sobą kłęby dymu. Bieg może trwać maksymalnie jedną kolejkę postów, później wymaga dłuższej chwili odpoczynku (dwie kolejki). Czerwony nie może przenikać przez przeszkody na swojej drodze.

Wytwarzanie dymu - z ust Czerwonego wydobywa się chmura ciemnego dymu, który jest trujący dla osób przebywających w pomieszczeniu. Działa na zasadzie czadu. Drugi Czerwony może pozbyć się dymu. Od 6 poziomu: Zamiana w dym - czerwony potrafi zmienić swoje ciało w smugę dymu. Taki stan pozwala mu przecisnąć się przez różnego rodzaju wywietrzniki, bądź pokonać jakąś odległość. Nie może być ona dłuższa niż pięć metrów. Stan trwa jedynie pięć sekund (jeden post) i jeśli Czerwony w porę nie znajdzie się w bezpiecznym miejscu, przystosowanym do jego rozmiarów, to może doznać poważnego uszczerbku na zdrowiu, w zależności od miejsca w którym się “odmienił”. Czerwony w takiej formie może też “wspinać” się po budynkach (nie wyżej niż 5 metrów) albo wznosić na małe odległości (nie wyżej niż 5 metrów). Wiadomo, że gdy odmieni się w locie, również może doznać uszczerbku na zdrowiu.

Napływ mocy - czerwoni stają się silniejsi w pobliżu ognia. Potrafią “wyssać” źródło ognia dłonią, a następnie przerobić je na jakąś umiejętność, silniejszą.
W praktyce - odgrywamy silniejszy atak, co uwzględniamy w poście. Jeżeli rzucamy kośćmi i przed użyciem umiejętności głównej (dla której rzucamy) użyjemy tej (musimy być w pobliżu większego źródła ognia - nie, zapałka ani zapalniczka się nie liczą) umiejętności, otrzymujemy +1 punkt do rzutu kostką. Umiejętność wykupujemy raz za 3 punkty.

Ostatnio zmieniony przez Kelly McCarthy 2017-01-23, 15:59, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
Admin


Wysłany: 2016-08-05, 15:18   

Blue

Niebiescy władali zdolnością do poruszania przedmiotami za pomocą umysłu. Telekineza pozwalała im nie tylko na przenoszenie znacznie większych od siebie obiektów, ale również całych grup ludzi. Umożliwiało to także lewitację. W wielu przypadkach, gdy byli wystawieni na stres, zdarzało im się nieświadomie przewracać niektóre obiekty, otwierać drzwi, okna. Ich “trzecia ręka” często była źródłem kłopotów i niezręcznych sytuacji. Niektórzy zostali usunięci z obozów.

“- Biegnijcie - krzyknęła. Zebrała wszystkie swoje możliwe siły i użyła mocy, aby zrzucić żołnierzy z dachu. Adrenalina pulsowała w jej żyłach, a serce biło tak szybko, jakby zaraz miało wybuchnąć.
Gdy Alice i Cillian byli już bezpieczni w helikopterze, skupiła swoją moc na Donavanie, aby również go tam przenieść. Chuj czy nie, był ich przełożonym. Dostałaby porządnie w dupę za zostawienie go tutaj.”

- Alannah "Trzynastka" Carey

Umiejętność dla wszystkich: Umiejętności wytworzenia na krótką chwilę bariery, która odbija lecące w stronę niebieskiego przedmioty, pociski itp. Bariera znika dokładnie po pięciu sekundach od jej użycia.

Lewitacja -umiejętność uniesienia się na małą odległość od ziemi. Odległość od ziemi nie przekracza dwóch pięter. Niebieski może utrzymywać się w przestworzach przez dziesięć minut (3 posty fabularne), później staje się wyczerpany i opada na ziemię. Od 6 poziomu możliwe: Szybowanie - niebieski jest w stanie “szybować” poprzez utworzenie pola siłowego znajdującego się w okolicach jego ramion. Może trwać bardzo długo (4 posty fabularne, jeżeli niebieski jest wysoko, 5 jeżeli jego wysokość nie przekracza trzech metrów).

Telekineza - Niebieski potrafi przenosić przedmioty o różnej wadze jak i ludzi na różne odległości. Oczywiście w grę wchodzi również wyrywanie innym osobom różnych przedmiotów. Użytkownik tej umiejętności może przenosić nie więcej niż dziesięć osób jednocześnie. Oczywiście tyczy się to również samochodów - Niebieski będąc w nieodpalonym samochodzie potrafi przez piętnaście minut sprawić, że pojazd porusza się w dowolnym kierunku (co odpowiada 2 postom fabularnym). Od 5 poziomu możliwe:Manipulacja wektorami - Umożliwia manipulację wektorem dotykanego obiektu. Można na przykład nadać mu pęd bądź wręcz przeciwnie, całkowicie go wyhamować, czy też zmienić kierunek w którym podąża. Oczywiście, ma to swoje ograniczenia - po użyciu tego na jednym obiekcie, przez trzy posty umiejętność jest zablokowana.

Teleportacja - Niebieski potrafi tak szybko się poruszać, że jest w stanie z prędkością światła pokonywać małe odległości. Oczywiście nie jest w stanie w sekundę obiec świata czy znaleźć się w innym stanie - w grę wchodzi tylko kilka metrów jak i nie można “przenikać” przez przeszkody. Po użyciu należy poczekać dwie kolejki przed ponownym.

Niszczenie przedmiotów - Niebieski przy użyciu siły woli potrafi zniszczyć jakiś przedmiot - po prostu rozsadzić go na kawałki. To samo tyczy się ludzi czy zwierząt. Oczywiście działa to w dwie strony - może również ścisnąć jakiś obiekt w jakiś mały kształt i np. użyć go nawet jako pocisku. Od 5 poziomu dostępna: Transformacja - Niebieski za pomocą siły woli może przekształcić jakiś obiekt w inny, wyginając go w odpowiedni sposób. Tak powstały obiekt ma te same własności co jego pierwowzór, musi mieć też oczywiście mieć tą samą masę i taką samą wytrzymałość. Możemy zamienić kawałek metalu w pocisk, czy blachę w tarczę. Nie zmienimy kawałka metalu od razu w samochód, ani żaden skomplikowany przedmiot rzecz jasna.

Rzut - Niebiescy potrafią “rzucić” niewidzialnym polem siłowym, które może zostać uformowane w dowolny kształt nie większy od nich.

Kontrola grawitacji - Niebiescy na małym obszarze w którym się znajdują potrafią zakłócić działanie grawitacji - Wszystkie obiekty na danym terenie - ludzie, a nawet domy, unoszą się do góry. Jest to jednak ograniczone - może trwać nie więcej niż jedną kolejkę postów. Działa to dokładnie przez pięć sekund. Ponadto mogą zmniejszyć grawitację, która utrudnia poruszanie się.

Widzenie przez ściany - Niebieski przez kilka sekund potrafi widzieć przez ściany. Wzrokiem można przebić jedynie jedną ścianę, przy której aktualnie się stoi. Niebieski jest w stanie zobaczyć, ile osób mieści się w danym pokoju i gdzie dokładnie są rozstawieni. Nie jest on w stanie rozpoznawać przedmiotów etc. Jedynie żywe organizmy. Od 6 poziomu możliwa: Ocena terenu - Pozwala na obejrzenie dość sporego, otwartego terenu za pomocą własnego umysłu. Po chwili skupienia Niebieski jest w stanie "zobaczyć" oczami wyobraźni rozmieszczenie różnych obiektów na tym terenie, jak i wyczuć osoby czy zwierzęta. Oczywiście, bez żadnych szczegółów, widzi jedynie kształt i rozmiar obiektu/osoby/zwierzęcia, nie może z tego wywnioskować gdzie kto patrzy, choć może stwierdzić w którą stronę zmierza. Obiekty nie przeszkadzają w "polu" działania mocy, to znaczy możemy zobaczyć co jest za budynkiem, o ile jest on na tyle mały, żeby nasza moc za niego sięgnęła, jednak nie może zobaczyć co jest w środku budynku bądź w innej zamkniętej przestrzeni. Umiejętność wykańcza niebieskiego, i przez jakiś czas (2 posty) nie jest on w stanie używać swoich umiejętności.

Napływ mocy - jeżeli w pobliżu jednego niebieskiego znajduje się drugi niebieski, to jest on w stanie poprzez dotyk “wyssać” z jednej osoby część mocy i przerobić je na jakąś swoją umiejętność. Osoba, z której została wyssana moc jest bezbronna/nie może użyć żadnej niebieskiej zdolności przez jedną kolejką.
Zaś osoba, która wyssała moc jest silniejsza, ma silniejsze niebieskie ataki, co należy uwzględnić w poście. Jeżeli rzucamy kośćmi i przed użyciem umiejętności głównej (dla której rzucamy) użyjemy tej (musimy być w pobliżu innego niebieskiego, dotknąć go i wyssać umiejętności) umiejętności, otrzymujemy +1 punkt do rzutu kostką.
Oczywiście jeżeli gramy na kostki, to musimy również rzucać dla tej umiejętności. Chyba, że jakaś osoba zgodzi się na wysysanie jej zdolności.

Silna bariera - Niebieski może wytworzyć wokół siebie znacznie potężniejszą barierę, którą musi podtrzymywać siłą woli. Siły niebieskiego wyczerpują się w zależności od tego jak silne będzie uderzenie w barierę. Niebieski może objąć barierą maksymalnie trzy osoby. Bariera nie może być podtrzymywana przez długi czas, ponieważ wymaga to dużego wysiłku.

Programowanie - Niebieski za pomocą siły woli może "zaprogramować" jakiś obiekt tak, by gonił on przeciwnika jeżeli jest on w zasięgu wzroku niebieskiego. Umiejętność kończy się gdy zostanie anulowana, gdy obiekt trafi przeciwnika bądź gdy przeciwnik ucieknie poza obszar widzenia niebieskiego. Niebieski podczas kontroli lotu pocisku nie może wykonywać żadnych innych czynności wymagających używania mocy.

Ostatnio zmieniony przez Kelly McCarthy 2017-01-23, 14:08, w całości zmieniany 9 razy  
 
 
Admin


Wysłany: 2016-08-05, 15:19   

Orange

Pomarańczowi byli jednymi z najniebezpieczniejszych, gdyż władali siłą umysłu. Bez problemu potrafili usunąć czyjeś wspomnienia, zamienić je na inne, oglądać je albo przekazywać innym. Nakazanie wykonania jakichś czynności innym również przychodziło im z niesamowitą łatwością. Mogli nawet śnić wspólnie z drugą osobą. Ich umiejętności przeważnie opierały się na kontakcie fizycznym z celem. Wiele dzieci, które rozwinęły umiejętność w późniejszym stadium nie musiały jednak ich dotykać.
Wkraczanie w czyjś umysł często odbywało się poprzez zupełny przypadek - ciężko było im kontrolować swój dar, szczególnie na początku.

“Zupełnie bezwiednie, weszła w umysł siostry. Była teraz niczym lep, na wszystkie czarne elementy jej duszy i tym samym, przywłaszczyła sobie najbardziej bolesne wspomnienie należące do Lay. Nie zamierzała ich kiedykolwiek oddać. “

- Lynn Gray.

Umiejętność dla wszystkich: możliwość czytania w myślach. Jeśli jakaś osoba myśli o czymś, pomarańczowy może dowiedzieć się o czym. Pomarańczowy potrafi telepatycznie przekazać informacje dla innego człowieka bądź osoby Psi (jednostronnie). Dwóch pomarańczowych może komunikować się telepatycznie(czyli drugi pomarańczowy może mu odpowiedzieć).

Prekognicja - Pomarańczowy po dotknięciu jakiegoś przedmiotu może zobaczyć całą jego historię.

Manipulacja wspomnieniami - Pomarańczowy może zmienić czyjeś wspomnienie bądź “wcisnąć” komuś do pamięci sytuację, którą sobie wymyśli - mogła się ona nigdy nie zdarzyć w przeszłości. Umiejętność ta pozwala również na przejrzenie czyichś wspomnień i wymaga to dotknięcia innej osoby.

Wpływanie na innych - Pomarańczowy potrafi “zmusić” jakąś osobę bądź całą grupę (nie większą niż dziesięć person) do wykonania jakiejś czynności bądź powiedzenia tego, co sobie wyobrazi. Jeśli pomarańczowy po rzucie kostką przekona kogoś z innym kolorem do użycia którejś z umiejętności, którą dana osoba posiada, to takie użycie umiejętności zawsze się udaje. Umiejętność ta nie wymaga to dotykania. Po dwóch postach efekt zaczyna słabnąć. Od 6 poziomu możliwe: Przejęcie ciała - Zdolność pozwalająca "wejść" do ciała innej osoby i przejąć nad nią kontrolę. Osoba musi być w zasięgu wzroku pomarańczowego. Wtedy też, jeżeli Psionik wystarczająco dobrze się skupi, jest w stanie "wniknąć" w ciało drugiej osoby i przejąć nad nim kontrolę. Ciało psionika w tym czasie jest zupełnie bezużyteczne i opada na ziemię (mdleje, gałki oczne wywracają się na drugą stronę).
Pomarańczowy może poruszać się w obcym ciele przez kilka minut, jednak nie może oddalać się dalej niż na dziesięć metrów. Nie może również nic mówić w obcym ciele ani dotykać innych osób. Jednak przejmuje wszystkie jego zmysły (widzi jego oczami itd.)
Po użyciu tej umiejętności Pomarańczowy jest wycieńczony i nie może używać zdolności przez następne dwie kolejki.

Kasowanie wspomnień - Pomarańczowy jest zdolny do usunięcia jakichś wspomnień z głowy innej osoby. Po prostu taka osoba nie pamięta danej rzeczy i za nic w świecie nie daje się przekonać, że jest inaczej. Przywrócenie tych wspomnień jest możliwe jedynie dzięki jakiemuś Pomarańczowemu, który zna daną historię.

Przekazywanie wspomnień - Pomarańczowy potrafi po dotknięciu drugiej osoby “przekazać” jej pewne obrazy, których był świadkiem.

Dzielenie snów - Pozwala na wejściu w czyjś sen, i dowolnym modyfikowaniu go według własnej woli. Z drugiej strony pozwala także na kontrolę nad własnymi snami, jeśli sobie tego zażyczymy (świadomy sen na życzenie).

Paraliż - Zdolność pozwala na wyłączenie na krótki okres czasu zdolności mózgowych innych osób, w ten sposób paraliżując je. Wymaga dotyku. Można w ten sposób sparaliżować nawet grupę przeciwników, jeżeli jesteśmy w stanie ich dotknąć. Po tym, zależnie od naszej woli - będą leżeli sparaliżowani. Jednak jeżeli pomarańczowy oddali się od nich, znikną mu z pola widzenia - odzyskują nad sobą kontrolę.

Iluzja - Pomarańczowy potrafi na podstawie swoich własnych przeżyć bądź zdobytych wspomnień wyczarować swojego rodzaju złudzenie optyczne poprzez dotknięcie swojej ofiary. Jeżeli cały czas jej dotyka, może oszukać wzrok i “dokleić” do rzeczywistego obrazu coś, co nie istnieje. Wraz z głosem, oczywiście. Jednak takie rzeczy widoczne są tylko dla osoby, którą obecnie pomarańczowy dotyka. Nie można zastosować na większej liczbie osób. Od 5 poziomu dostępna: Metamorfoza - Pomarańczowy potrafi "zmienić się" w jakąś osobę na pięć minut. Działa to na podstawie wpływania na inną osobę. Pomarańczowy przesyła obraz, nie potrzebuje do tego dotykania innej postaci. Może w ten sposób zadziałać nawet na grupę ludzi, jednak na limitowany okres czasu. Ponadto po użyciu owej zdolności, postać jest sparaliżowana i wycieńczona przez następne trzy kolejki.

Mentalna bariera - Pomarańczowy potrafi stworzyć w swojej głowie barierę, która jest w stanie zablokować słabsze ataki, lub utrudnić/spowolnić silniejsze. Gdy drugi Pomarańczowy próbuje wejść nam do głowy lub coś namieszać, możemy rzucić dla tej umiejętności. Jeżeli poziom stosowanej na nas umiejętności jest wyższy niż nasz poziom bariery, a my sukcesywnie rzucimy dla bariery - dochodzi tylko do niewielkich szkód (to wyznaczają już gracze między sobą lub Mistrz Gry). Czyli np. wykasowanie tylko niektórych wspomnień i tak dalej. Jednak jeżeli nasz poziom obrony jest wyższy niż poziom stosowanej na nas umiejętności i uda nam się rzucić sukcesywnie dla bariery - bronimy się przed atakiem.

Psychiczny ból - Zdolność pozwalająca obniżyć próg bólu jakiejś osoby. Wymaga dotyku i ciągłego kontaktu. Jeżeli jakaś osoba odczuwa mocny ból - Pomarańczowy może sprawić, że na jakiś czas przestanie. (4 kolejki) Ponadto może również wywołać u kogoś ból bez żadnej zewnętrznej przyczyny (wmówić mu to), również jest to ograniczone czasowo (4 kolejki). Po użyciu takiej zdolności Pomarańczowy jest wycieńczony i nie może używać zdolności przez następne dwie kolejki.


Ostatnio zmieniony przez Kelly McCarthy 2017-01-23, 12:35, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Forum zostało otwarte 2016-08-15. Pomysł na nagłówek zaczerpnięty z Shine. Autorem systemu zakładek jest Noritoshi.
Strona wygenerowana w 0,083 sekundy. Zapytań do SQL: 14