Image Map
Bieżące poszukiwania:
- Syndykat poszukuje członków! Jeżeli chcesz odgrywać mafiozę bądź członka rodziny mafijnej, przestępce czy kogokolwiek innego, pasującego do grupy - zapraszamy. Więcej w linku
- Wednesday Sherman szuka całej paczki starych przyjaciół!
- Kira Krios szuka swojej dawnej drużyny z Ligi Dzieci, postacie muszą należeć do grupy Syndykat.
- Kelly McCarthy szuka swojego przyjaciela.
- Shirei Shinoda szuka chętnych graczy do zarządu Syndykatu, którzy mogliby mieć z nim powiązania.
- Scarlett Kersey szuka sobie dziewczyny. Grupa to Syndykat.
Zapraszamy członków Syndykatu po zgłoszenia. W miarę chętnych będą dodawane. Więcej tutaj: LINK
Członkowie Pryzmatu nadal mogą brać udział w szkoleniu w CIA. Aby je ukończyć, musicie przystąpić do dwóch różnych zadań. Więcej tutaj

Wszyscy: Nikt nie wie skąd Psionicy wzięli się na świecie i raczej nikogo na tym poziomie to specjalnie nie obchodzi. Wszyscy byli na jednym etapie - zrozumieli, że są równymi wobec siebie potworami, a drążenie tego, czy ktoś zesłał na nich ten omen czy jest to tylko zrządzenie losu jest bezsensowne. Byli tacy sami i jedyne czym się różnili to typ umiejętności. Ale to było nieważne, bo w każdym przypadku, każdy kolor identycznie rujnował swoje normalne dotychczas życie. Każdy musiał się przyzwyczaić do tego, że wszystko było inne, że dysponowali czymś, co jednocześnie było darem jak i utrapieniem. No ale przede wszystkim wielką odpowiedzialnością. Myśleli, że chociaż wiedzą minimalnie na czym stoją. Minęło przecież siedem lat, wiedzieli na co mogą sobie pozwolić a na co nie. Jednak coś, co cały czas się zmienia nie daje większych szans na jakąkolwiek stabilność. Co, jak w pewnym momencie zmutują tak, że wybiją się wzajemnie? Nikt nie ma na to pewności, jednak jedno jest pewne - utracili kontrolę. I wirus zaczyna poważnie mutować po raz pierwszy.

Pandemonium: Bal okazał się być krwawą imprezą, na której nie zabrakło specjalnych pokazów i śmierci kilkorga z członków. Szefowa przybytku zorganizowała bal, aby pokazać Psionikom, że normalne życie jest na wyciągnięcie ręki. Wspaniałe suknie, drogie garnitury, alkohol i jedzenie. To wszystko miało być swoistą obietnicą, że tak będzie wyglądać ich życie, kiedy tylko dojdą do władzy. Nic nie wskazywało na to, aby impreza miała zakończyć się nagłym upadkiem Pandemonium. Niektórzy jednak nie byli po stronie Leliel, jedynie dobrze grając jej sojuszników. Podczas gdy kobieta uwolniła z piwnic hybrydy, aby ponownie sprawdzić oddanie swoich podwładnych, w ścianach budynku zostały umieszczone ładunki wybuchowe. Ewakuowano wszystkich PSI do autobusu na tyły budynku. Pozostało dwadzieścia minut do samego wybuchu, a żadne nie wiedziało dlaczego właściwie wyjeżdżają. Do czasu...
Jeden z członków Pandemonium, powracając z misji został zaatakowany przez grupę zwiadowczą innej grupy. Czy to zwiastuje krwawy koniec PSI?
Podczas trwania balu Liam Carpenter nie był jedyną ofiarą. Zginęła również córka prezydenta, która przecież mogła być cenną zdobyczą w rękach tych, którzy chcieliby rozwalić rząd. Joyce Foley stracił dłoń, ale nawet to nie powstrzymało go przed zadaniem ostatecznego ciosu w samo serce organizacji. Leliel pokazała być może zbyt dużo i przypłaciła za swoje błędy własnym życiem.
Teraz jedynym ratunkiem okazał się być autobus pełen pijanych PSI, który zmierza… Właściwie donikąd.


Pryzmat: Harry Donavan nadal sprawuję władze w Pryzmacie, Henry zaś jest jego zastępcą. W wyniku tego, wielu Psioników zostało wysłanych na obowiązkowe szkolenia w CIA, w celu zwiększenia ich produktywności dla kraju. Niektórzy z nich nie pojechali tam z własnej woli, ale surowe, rygorystyczne zasady są najlepsze do uzyskania pożądanych efektów. Wszyscy mają nadzieję, że w późniejszym czasie staną się oni młodymi agentami, przyszłością tego kraju. A plany te sięgają bardzo daleko - począwszy od stworzenia specjalnej, elitarnej jednostki wojskowej, aż do wysłania siatki szpiegów CIA do innego kraju. Wielu agentów będzie również musiało zostać w Pryzmacie i tam pomóc w podjęciu kolejnych kroków. - Wy, którzy tutaj stoicie. Daliście mi szansę. Obiecuję, że nie zostanie ona zmarnowana - mówi Judith Donavan. Mimo iż kraj jest w kompletnej ruinie, to jakiekolwiek zasady polityczne muszą w nim panować. Wreszcie wejdzie ktoś nowy na miejsce prezydenta Graya i spróbuję poukładać rozsypane przez niego puzzle. Nie było tutaj miejsca na demokratyczne głosowanie, ponieważ nie było innych kandydatów. Gray z niechęcią oddał swoje przywileje, jednak skoro tego wymagało prawo, to ciężko było spodziewać się od niego czegoś innego. Zmiana we władzy jednak została przyspieszona przez parlament po tym, jak usłyszano postulaty Judith Gray. - Nie pozwolę, aby Psionicy żyli w strachu - stwierdziła młoda pani prezydent na jednej z debat, które były puszczane w telewizji jak i na terenie całego Pryzmatu, a nawet w kompleksie akademii CIA. I zrobiła to - skoro obiecała. Obozy, które zostały zbudowane przez prezydenta Graya opustoszały już całkowicie. Mimo swoich dawnych obietnic, mężczyzna pozostawił jeszcze kilka działających obozów. A pani Donavan postanowiła wywlec je na światło dzienne. Wszystkie dzieci z nich, zostaną przeniesione do organizacji zwanej jako Pryzmat, której skala zostanie znacznie powiększona. - Nie wiemy jak mamy dziękować setkom Psioników, którzy zdecydowali się wstąpić w szeregi CIA. Gdy tylko ich służba dobiegnie końca, a zadanie które zostały im przydzielone skończą się, pozwolę im szczęśliwie wrócić do Pryzmatu, gdzie jest ich prawdziwy dom - obiecuje nowa pani Prezydent. - Niech Pryzmat będzie prawdziwą społecznością, gdzie liczą się takie wartości jak szacunek czy lojalność. Od dziś każdy, kto tylko wyrazi chęć udziału w tej społeczności będzie do niej dopuszczony. Musimy przestać izolować się od dzieci, które naprawdę potrzebują naszej pomocy. Nie możemy zostawiać ich na pastwę losu, takie osoby później wybierają drogę przestępczą, co prowadzi do zamieszek i kradzieży. Nie pozwolimy na to! - dodała na kolejnej, innej debacie. - Z tego względu dojdzie do rozbicia organizacji przestępczej, identyfikującej się jako “Łowcy”. Nie będzie już dochodziło do bezpodstawnych aresztowań dzieci, a następnie sprzedaży ich. Członkowie grupy zostaną uniewinnieni za współpracę z moim poprzednikiem, jednakże będą pod stałą kontrolą organów policyjnych, a Psionicy znajdujący się w ich szeregach - przeniesieni do Pryzmatu i wcieleni do armii. Nie będziemy łapać psioników, którzy wolą żyć na wolności. Do kraju wkroczy jednak więcej Sił Specjalnych Psi, którzy będą kontrolowali ich życia, by wiedzieć, czy nie zagrażają bezpieczeństwu obywateli. Owa jednostka nie będzie jednak kojarzona z bólem i cierpieniem. Pod wezwaniem nowego generała, Christophera Flynna, przeobrażą się w żołnierzy, którzy przede wszystkim będą nieśli pokój!- mówi nowa pani prezydent. W pewną grudniową noc do siedziby łowców została wysłana grupa z Pryzmatu. W jej skład wchodził agent specjalny Calum Hedger, jednostka wojskowa połączona z kilkoma agentami CIA jak i oddział składający się z Psionków - Valerie Cadle, Sahir Nailah i Lux Bloomfield. Walka była wyrównana przez większą część czasu, jednak były agent Ligi Dzieci, Sahir Nailah o zdolnościach określanych jako Czerwone, dokonał podpalenia całego kompleksu. Niektórzy z Łowców uratowali się, jednak wielu z nich zginęło w gruzach budynku. Mimo iż Pryzmat proponował im pokojowe rozwiązanie, to zdecydowali się oni na walkę. - Obywatele. Dzisiejszego dnia muszę poinformować was o przykrej sytuacji. Wczoraj w nocy doszło do... Rozbicia grupy przestępczej sygnującej się nazwą "Łowcy". Podczas akcji, nasz kraj poniósł wiele strat. Straciliśmy wielu żołnierzy, którzy oddali życie za bezpieczeństwo i lepszy świat dla Psioników - mówi Judith Gray. Ponadto zdeklarowała się, że umożliwi każdemu agentowi, który nie chce podjąć się służby, szansę na wycofanie. Jednak wciąż namawia do walki o kraj i prawa Psioników. - Ktoś musi zbudować lepszy świat. Wierzę, że będziemy to my - dodaje.

Obecnie mamy styczeń 2023r.
Odczuwalna temperatura to -19°C, pada śnieg i jest straszny mróz.
Każdy, kto podrzuci komuś z administracji na PW/GG link z odegraniem mutacji czy odkryciem nowych zdolności, otrzyma dodatkowy jeden punkt. Za ciekawsze odegrania (bardziej wpływające na otoczenie, inne postacie) zostaniecie nagrodzeni dwoma punktami. więcej informacji tutaj
Dodaliśmy system notatek! Zachęcamy każdego do stworzenia swojego tematu! Tutaj link!

- Zapraszamy do zabawy w anonimowe wyznania. LINK TUTAJ


Poprzedni temat «» Następny temat
Samouczek
Autor Wiadomość
Admin


Wysłany: 2016-08-05, 14:13   Samouczek

Samouczek

Witaj na forum - to jest najważniejsze. Bardzo, ale to bardzo cieszymy się, że do nas dołączyłeś. Staramy się być nie tylko ciekawym forum dla starych wyjadaczy, ale i z chęcią przyjmujemy nowych graczy w świecie PBF. Pamiętaj, że jeśli coś jest dla Ciebie niejasne, zawsze możesz zgłosić się do kogoś z administracji. Jesteśmy zawsze otwarte i chętne do pomocy!


Wszystko zaczyna się od regulaminu, tak więc upewnij się, że zapoznałeś się z jego treścią TUTAJ. Okej, już? W takim razie przejdźmy do tworzenia karty postaci. Wzór możesz znaleźć TUTAJ - skopiuj go, a następnie wklej do nowego tematu w TYM dziale. W porządku, teraz możemy brać się do roboty.


Wszystko zależy od tego, jaką postać tworzysz - jaki będzie miała ona kolor i czy właściwie będzie go posiadała. Umożliwiamy grę zwykłymi ludźmi, którzy są członkami różnych grup. Powiedzmy z chęcią przyjmiemy psychologa/żołnierza/agenta dla Pryzmatu czy zwykłego, ludzkiego Łowcę. Wszystko zależy od Ciebie.


Przed stworzeniem karty musisz wybrać dla siebie wizerunek. Z regulaminu pewnie wiesz, że musi być to realna osoba. Przed tym sprawdź spis wizerunków TUTAJ czy czasem nie jest on już przez kogoś zajęty.


Gotowe? W takim razie zabierz się teraz za pisanie karty i tworzenie Twojego wirtualnego bohatera.


Twoja postać musi należeć do jakiejś grupy. Spis grup jest TUTAJ.


Warto wiedzieć, że z chęcią przyjmujemy nieco bardziej niestandardowych bohaterów. Chociażby rodzeństwo NPC (o nich potem) czy inne osoby tego pokroju. Jeśli chciałbyś odegrać taką postać, masz na nią pomysł i wizję, zapoznałeś się z fabułą naszego forum i fabułą grup - świetnie. Teraz wszystko zależy od tego w jakiej grupie chcesz grać - w zależności od tego, napisz do administratorki, która się nią opiekuje, aby przedstawić jej pomysł. Takimi postaciami są np. syn prezydenta (Richard Gray) bądź Averly Sheridan, której rodzice są przyjaciółmi prezydenta.


Dostęp do grupy niezrzeszonych mają tylko zorganizowane grupy trzech osób. Wtedy wystarczy skontaktować się z administracją. Takie karty są akceptowane w jednym czasie. Grę jako niezrzeszony można też zacząć samemu, jednak wtedy nasza gra kierowana jest w stronę dołączenia do jakiejś grupy, wybranej losowo przez administrację.


Możesz rozpocząć grę jako były członek grupy, która już nie istnieje (np. Liga Dzieci, OWD). w tym celu zapoznaj się z informacją o danej grupie TUTAJ, ponadto warto też zainteresować się tematem NPC danej grupy (jeśli należeli oni do grupy, która już nie istnieje, jest to podane)


Twoja karta jest już gotowa? Musisz więc poczekać na jej akceptację - przeważnie dzieje się to szybko, jednak każda adminka zwykle akceptuje KP tylko i wyłącznie do swojej grupy. Więc niech nie zrazi Cię to, że inna karta (z innej grupy) została zaakceptowana a Twoja nie.


Czasem możesz otrzymać uwagi dotyczące Twojej karty - powiedzmy, jeśli znajdują się w niej jakieś nieścisłości. Otrzymasz je poprzez Prywatną Wiadomość.


Zaakceptowany? Świetnie. Teraz tylko załóż swój temat z relacjami TUTAJ. Nie jest on jednak taki, jak inne tematy na innych forach. Nie proponujemy tam sobie powiązań - to możemy robić przecież przez PW. Temat ten jest przeznaczony do zapisywania osób, z którymi się grało i jakie podejście ma do nich nasza postać.


Informator - czas, aby również go założyć. W tym celu udaj się do TEGO działu i weź wzór z TEGO tematu. Świetnie, teraz możesz go uzupełnić. Wszystkie informacje jak to prawidłowo zrobić są w TYM temacie.


Wszystko założone? No to możemy rozpoczynać grę. Na początku radzimy zapoznać się ze słownikiem pojęć TUTAJ. Zawiera on wszystkie terminy, które mogą zostać użyte w rozgrywce a także informacje odnośnie naszego świata.


W większości grup musisz założyć sobie własne lokum. Zrób to w dziale w fabule Twojej grupy.


Kolejną ciekawą sprawą są NPC - to postacie, które pojawiają się w danych grupach i są prowadzone przez Mistrza Gry. Gracze mogą mieć z nimi relacje, mogą z nimi rozmawiać, spotykać się i tak dalej. Wszystko zależy tylko i wyłącznie od was. Ich spis jest TUTAJ. Pamiętajcie, że jeśli odgrywacie, że wasza postać jest w jakiejś grupie kilka lat (dłuższy okres czasu), to musi ich znać/kojarzyć.


Zapoznany? Nie ma na co czekać - najlepiej zacznij gdzieś grę i poczekaj na gracza bądź Mistrza Gry. Jeśli czujesz się zagubiony i nie wiesz gdzie rozpocząć rozgrywkę - napisz do administratora Twojej grupy. Są opisani w menu po lewej stronie. Na pewno każdy z nich będzie zadowolony z możliwości wplecenia Twojej postaci w jakąś rozgrywkę. Staramy się tworzyć dla graczy jak najwięcej możliwości interakcji ze światem, nie chcemy aby ktokolwiek czuł się odrzucony bądź odczuwał nudę. Naprawdę, nie bój się napisać. Będzie przez to nawet prościej znaleźć kogoś do gry dla Ciebie.


Może to zabrzmi dziwnie, ale nie mamy żadnych wymagań dotyczących długości postów. Wychodzimy z założenia, że znacznie ważniejszy jest postęp fabularny i brnięcie dalej w jakieś akcje, niż zwracanie uwagi na poetyckość naszych postów. Nie ma sensu pisać czegoś na siłę - warto skupić się na tym, co nasza postać robi, jak reaguje, co myśli. Nic więcej. Nie wymagamy homeryckich porównań czy czegoś w tym rodzaju. Liczy się przede wszystkim dynamika danych akcji, bo to głównie pomaga wczuć się w daną postać. A kiedy się już wczujemy, homeryckie porównania same wypływają nam z klawiatury.
Naprawdę!


Ostatni, najważniejszy punkt to dobra zabawa. No i oczywiście jeśli macie jakieś pytania, czy potrzebujecie pomocy, zawsze możecie napisać do administracji.
Ostatnio zmieniony przez Valerie Świeca 2016-11-15, 19:51, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Forum zostało otwarte 2016-15-08. Właścicielką kodu wysuwanego elementu z boku jest corazon. Autorem systemu zakładek jest Noritoshi.
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11