Image Map
Bieżące poszukiwania:
- Kira Krios szuka swojej dawnej drużyny z Ligi Dzieci, postacie muszą należeć do grupy Syndykat.
- Shirei Shinoda szuka chętnych graczy do zarządu Syndykatu, którzy mogliby mieć z nim powiązania.
- Lounarie de Coudray szuka chętnych graczy do relacji między postaciami.
- Scarlett Kersey szuka sobie dziewczyny. Grupa to Syndykat.
- Silas Yuriev poszukuje swojej drugiej, męskiej połówki.
-Ceridwen Murray Poszukuje 1 osoby do byłego oddziału 7 z ligi dzieci.
-Gabriel O'Donnell Poszukuje brata/siostry.
-Summer Dawson Poszukuje relacji dla swoich postaci.

Zapraszamy członków Syndykatu po zgłoszenia. W miarę chętnych będą dodawane. Więcej tutaj: LINK
Członkowie Pryzmatu nadal mogą brać udział w szkoleniu w CIA. Aby je ukończyć, musicie przystąpić do dwóch różnych zadań. Więcej tutaj

Wszyscy: Nikt nie wie skąd Psionicy wzięli się na świecie i raczej nikogo na tym poziomie to specjalnie nie obchodzi. Wszyscy byli na jednym etapie - zrozumieli, że są równymi wobec siebie potworami, a drążenie tego, czy ktoś zesłał na nich ten omen czy jest to tylko zrządzenie losu jest bezsensowne. Byli tacy sami i jedyne czym się różnili to typ umiejętności. Ale to było nieważne, bo w każdym przypadku, każdy kolor identycznie rujnował swoje normalne dotychczas życie. Każdy musiał się przyzwyczaić do tego, że wszystko było inne, że dysponowali czymś, co jednocześnie było darem jak i utrapieniem. No ale przede wszystkim wielką odpowiedzialnością. Myśleli, że chociaż wiedzą minimalnie na czym stoją. Minęło przecież siedem lat, wiedzieli na co mogą sobie pozwolić a na co nie. Jednak coś, co cały czas się zmienia nie daje większych szans na jakąkolwiek stabilność. Co, jak w pewnym momencie zmutują tak, że wybiją się wzajemnie? Nikt nie ma na to pewności, jednak jedno jest pewne - utracili kontrolę. I wirus zaczyna poważnie mutować po raz pierwszy.

Pandemonium: Bal okazał się być krwawą imprezą, na której nie zabrakło specjalnych pokazów i śmierci kilkorga z członków. Szefowa przybytku zorganizowała bal, aby pokazać Psionikom, że normalne życie jest na wyciągnięcie ręki. Wspaniałe suknie, drogie garnitury, alkohol i jedzenie. To wszystko miało być swoistą obietnicą, że tak będzie wyglądać ich życie, kiedy tylko dojdą do władzy. Nic nie wskazywało na to, aby impreza miała zakończyć się nagłym upadkiem Pandemonium. Niektórzy jednak nie byli po stronie Leliel, jedynie dobrze grając jej sojuszników. Podczas gdy kobieta uwolniła z piwnic hybrydy, aby ponownie sprawdzić oddanie swoich podwładnych, w ścianach budynku zostały umieszczone ładunki wybuchowe. Ewakuowano wszystkich PSI do autobusu na tyły budynku. Pozostało dwadzieścia minut do samego wybuchu, a żadne nie wiedziało dlaczego właściwie wyjeżdżają. Do czasu...
Jeden z członków Pandemonium, powracając z misji został zaatakowany przez grupę zwiadowczą innej grupy. Czy to zwiastuje krwawy koniec PSI?
Podczas trwania balu Liam Carpenter nie był jedyną ofiarą. Zginęła również córka prezydenta, która przecież mogła być cenną zdobyczą w rękach tych, którzy chcieliby rozwalić rząd. Joyce Foley stracił dłoń, ale nawet to nie powstrzymało go przed zadaniem ostatecznego ciosu w samo serce organizacji. Leliel pokazała być może zbyt dużo i przypłaciła za swoje błędy własnym życiem.
Teraz jedynym ratunkiem okazał się być autobus pełen pijanych PSI, który zmierza… Właściwie donikąd.


Pryzmat: Harry Donavan nadal sprawuję władze w Pryzmacie, Henry zaś jest jego zastępcą. W wyniku tego, wielu Psioników zostało wysłanych na obowiązkowe szkolenia w CIA, w celu zwiększenia ich produktywności dla kraju. Niektórzy z nich nie pojechali tam z własnej woli, ale surowe, rygorystyczne zasady są najlepsze do uzyskania pożądanych efektów. Wszyscy mają nadzieję, że w późniejszym czasie staną się oni młodymi agentami, przyszłością tego kraju. A plany te sięgają bardzo daleko - począwszy od stworzenia specjalnej, elitarnej jednostki wojskowej, aż do wysłania siatki szpiegów CIA do innego kraju. Wielu agentów będzie również musiało zostać w Pryzmacie i tam pomóc w podjęciu kolejnych kroków. - Wy, którzy tutaj stoicie. Daliście mi szansę. Obiecuję, że nie zostanie ona zmarnowana - mówi Judith Donavan. Mimo iż kraj jest w kompletnej ruinie, to jakiekolwiek zasady polityczne muszą w nim panować. Wreszcie wejdzie ktoś nowy na miejsce prezydenta Graya i spróbuję poukładać rozsypane przez niego puzzle. Nie było tutaj miejsca na demokratyczne głosowanie, ponieważ nie było innych kandydatów. Gray z niechęcią oddał swoje przywileje, jednak skoro tego wymagało prawo, to ciężko było spodziewać się od niego czegoś innego. Zmiana we władzy jednak została przyspieszona przez parlament po tym, jak usłyszano postulaty Judith Gray. - Nie pozwolę, aby Psionicy żyli w strachu - stwierdziła młoda pani prezydent na jednej z debat, które były puszczane w telewizji jak i na terenie całego Pryzmatu, a nawet w kompleksie akademii CIA. I zrobiła to - skoro obiecała. Obozy, które zostały zbudowane przez prezydenta Graya opustoszały już całkowicie. Mimo swoich dawnych obietnic, mężczyzna pozostawił jeszcze kilka działających obozów. A pani Donavan postanowiła wywlec je na światło dzienne. Wszystkie dzieci z nich, zostaną przeniesione do organizacji zwanej jako Pryzmat, której skala zostanie znacznie powiększona. - Nie wiemy jak mamy dziękować setkom Psioników, którzy zdecydowali się wstąpić w szeregi CIA. Gdy tylko ich służba dobiegnie końca, a zadanie które zostały im przydzielone skończą się, pozwolę im szczęśliwie wrócić do Pryzmatu, gdzie jest ich prawdziwy dom - obiecuje nowa pani Prezydent. - Niech Pryzmat będzie prawdziwą społecznością, gdzie liczą się takie wartości jak szacunek czy lojalność. Od dziś każdy, kto tylko wyrazi chęć udziału w tej społeczności będzie do niej dopuszczony. Musimy przestać izolować się od dzieci, które naprawdę potrzebują naszej pomocy. Nie możemy zostawiać ich na pastwę losu, takie osoby później wybierają drogę przestępczą, co prowadzi do zamieszek i kradzieży. Nie pozwolimy na to! - dodała na kolejnej, innej debacie. - Z tego względu dojdzie do rozbicia organizacji przestępczej, identyfikującej się jako “Łowcy”. Nie będzie już dochodziło do bezpodstawnych aresztowań dzieci, a następnie sprzedaży ich. Członkowie grupy zostaną uniewinnieni za współpracę z moim poprzednikiem, jednakże będą pod stałą kontrolą organów policyjnych, a Psionicy znajdujący się w ich szeregach - przeniesieni do Pryzmatu i wcieleni do armii. Nie będziemy łapać psioników, którzy wolą żyć na wolności. Do kraju wkroczy jednak więcej Sił Specjalnych Psi, którzy będą kontrolowali ich życia, by wiedzieć, czy nie zagrażają bezpieczeństwu obywateli. Owa jednostka nie będzie jednak kojarzona z bólem i cierpieniem. Pod wezwaniem nowego generała, Christophera Flynna, przeobrażą się w żołnierzy, którzy przede wszystkim będą nieśli pokój!- mówi nowa pani prezydent. W pewną grudniową noc do siedziby łowców została wysłana grupa z Pryzmatu. W jej skład wchodził agent specjalny Calum Hedger, jednostka wojskowa połączona z kilkoma agentami CIA jak i oddział składający się z Psionków - Valerie Cadle, Sahir Nailah i Lux Bloomfield. Walka była wyrównana przez większą część czasu, jednak były agent Ligi Dzieci, Sahir Nailah o zdolnościach określanych jako Czerwone, dokonał podpalenia całego kompleksu. Niektórzy z Łowców uratowali się, jednak wielu z nich zginęło w gruzach budynku. Mimo iż Pryzmat proponował im pokojowe rozwiązanie, to zdecydowali się oni na walkę. - Obywatele. Dzisiejszego dnia muszę poinformować was o przykrej sytuacji. Wczoraj w nocy doszło do... Rozbicia grupy przestępczej sygnującej się nazwą "Łowcy". Podczas akcji, nasz kraj poniósł wiele strat. Straciliśmy wielu żołnierzy, którzy oddali życie za bezpieczeństwo i lepszy świat dla Psioników - mówi Judith Gray. Ponadto zdeklarowała się, że umożliwi każdemu agentowi, który nie chce podjąć się służby, szansę na wycofanie. Jednak wciąż namawia do walki o kraj i prawa Psioników. - Ktoś musi zbudować lepszy świat. Wierzę, że będziemy to my - dodaje.

Obecnie mamy luty 2023r.
Odczuwalna temperatura to -19°C, pada śnieg i jest straszny mróz.
Każdy, kto podrzuci komuś z administracji na PW/GG link z odegraniem mutacji czy odkryciem nowych zdolności, otrzyma dodatkowy jeden punkt. Za ciekawsze odegrania (bardziej wpływające na otoczenie, inne postacie) zostaniecie nagrodzeni dwoma punktami. więcej informacji tutaj
Dodaliśmy system notatek! Zachęcamy każdego do stworzenia swojego tematu! Tutaj link!

- Zapraszamy do zabawy w anonimowe wyznania. LINK TUTAJ


Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin
Autor Wiadomość
Admin


Wysłany: 2016-08-05, 17:44   Regulamin

PODSTAWOWE ZASADY FORUM

1. Pierwszą i najważniejszą zasadą jest fakt, że każdy użytkownik jest tutaj mile widziany. Możecie w każdej chwili napisać do administracji na PW/GG, jeśli nie rozumiecie jakiejś części forum.
2. Rejestracja na forum i rozpoczęcie gry jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
3. Złamanie regulaminu skutkuje otrzymaniem ostrzeżenia. Trzy ostrzeżenia są równoznaczne z blokadą konta. Oczywiście ostrzeżenia z każdego multikonta sumują się.
4. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników. Nie jesteśmy w stanie kontrolować wszystkiego, prawda?
5. Wymagamy tutaj podstawowych zasad kultury, więc wszystkie przejawy braku szacunku do innych osób będą egzekwowane. Szanujmy się nawzajem.
6. Wulgaryzmy są dozwolone, jednak zalecamy ograniczenie ich używania. Kierowane do innych użytkowników forum są stanowczo zabronione.
7. Wszelkie uwagi dotyczące przebiegu rozgrywki fabularnej, skargi, zażalenia dotyczące zmian wprowadzonych na forum umieszczamy w odpowiednim temacie bądź na PW/GG administracji. Shoutbox nie jest dobrym miejscem, do dyskutowania o takich rzeczach, ponieważ większość wiadomości najzwyczajniej znika/zakopuje się w innych rozmowach. Prosimy was o to, ponieważ chcemy wyjaśnić każdą kwestię, którą nam zarzucacie.
8. Aby rozpocząć grę na forum, musisz stworzyć Kartę Postaci w odpowiednim dziale i poczekać na jej akceptacje. Następnie wymagany jest temat z relacjami oraz informator. Po tym uzupełnij profil i voilà!
9. Każda osoba może dać propozycję wprowadzenia zmian na forum. Wystarczy napisać w TYM temacie.
10. Twój nickname na forum musi być imieniem i nazwiskiem twojej postaci.
11. Prawidłowy rozmiar avatarów to 200x320. Inne rozmiary nie są akceptowane. Jeśli masz problem ze stworzeniem go/rozmiarem, skontaktuj się z administracją. Pomożemy!
12. Wizerunek postaci musi przedstawiać realną osobę. Nie akceptujemy artów ani niczego w tym rodzaju. To samo tyczy się randomowych zdjęć z internetu. Musisz wybrać kogoś, kogo znasz (imię i nazwisko). Dostępność wizerunków można sprawdzić TUTAJ. Oczywiście musi też być on adekwatny do wieku naszej postaci!
13. Przed grą prosimy o zapoznanie się z samouczkiem. Z pewnością pomoże wam nieco bardziej odnaleźć się na forum!
14. Zabrania się reklamowania innych for poza tematem do tego przeznaczonym. Wszelkie reklamy umieszczone poza odpowiednim tematem będą usuwane, a jeśli reklamę w nieodpowiednim miejscu wstawi użytkownik otrzyma on ostrzeżenie.
15. Po dwóch tygodniach nieusprawiedliwionej nieobecności administracja ma prawo do uśmiercenia postaci.
16. Na forum bilokacja jest niedozwolona. Jednak każdy użytkownik może posiadać dowolną ilość prowadzonych retrospekcji. Są to gry fabularne, które odbywają się w czasie przeszłym.
17. Umieszczanie treści pornograficznych na forum jest stanowczo zabronione.
18. Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. O każdej zmianie użytkownicy będą natychmiastowo powiadamiani.
19. Na SB obowiązuje zakaz używania znaków z innych alfabetów niż te z literami diakrytyzowanymi. (Czyli nie piszemy cyrylicą, ani wszelkimi krzaczkami, bo SB rzuca fochem i się psuje)


ZASADY GRY

1. Dozwolone jest zabijanie i okaleczanie postaci innych graczy. To samo dotyczy używania nadprzyrodzonych zdolności. Każda z takich akcji musi jednak być wykonywana pod okiem Mistrza Gry - najlepiej uprzedzić administracje poprzez PW.
2. Czasem używanie umiejętności wiąże się z rzucaniem kostką. Wszystkie informacje o tym możecie przeczytać w TYM temacie.
3. Mistrz Gry może wejść do każdej rozgrywki według własnej woli. Ma to na celu urozmaicenie gry na forum. O obecność Mistrza Gry można również poprosić w temacie Mistrz Gry.
4. Pamiętajmy o ważnej zasadzie, dotyczącej metagamingu - jeśli wasza postać nie wie czegoś fabularnie, to tego nie wie i nie może tego używać w postach. Niestety nikt nie jest Bogiem. Jeśli ktoś powie wam coś na shoutboxie o swojej postaci, nie możecie użyć tej wiedzy w grze.
5. Nie jest to bardzo ważne, ale apelujemy o zaprzestanie informowania o swoich przyszłych poczynaniach w postach (w postach gdzie jest Mistrz Gry) i pytanie administracji i prawdopodobieństwo powodzenia jakiejś akcji. No nie psujcie sobie i nam gry!
6. Oczywiście w postach dozwolone są przekleństwa w każdej formie, jednak prosimy o nie nadużywanie ich. Polski język jest pięknym językiem i z pewnością można opisać jakąś sprawę innymi epitetami niż te wulgarne. Jednocześnie w trosce o młodszych użytkowników fragmenty fabularne ze scenami erotycznymi należy oznaczać na początku posta w taki sposób - [+18]
7. W niektórych sesjach Mistrz Gry zastrzega sobie prawo do nadania limitu czasowego na odpowiedź na dany post. Wtedy też następuje np. kolejka 24h. Jeżeli jakaś postać nie odpowie przez określony czas, zostaje pomijana - wtedy przeważnie przez początkowe posty jest “ciągnięta” dalej. Jednak jeśli nie odpowiada przez dłuższy czas (np. kilka dni) postać może zostać pozostawiona w jakimś miejscu bądź odnieść kontuzję.
8. Mistrz Gry ma prawo kazać graczowi rzucić kostką podczas odgrywania danych akcji nawet, jeśli nie są one podane w spisie "Kiedy rzucamy kostką". Przeważnie jednak Mistrz Gry powiadamia, kiedy należy rzucić kostką nawet, jeśli przykład znajduje się w spisie.
9. Niektóre umiejętności mają swój limit czasowy (np. 2 kolejki). Niestosowanie się do limitów czasowych danych umiejętności może skończyć się ostrzeżeniem.
10. Gracze muszą rzucać kostkami w specjalnie przeznaczonym do tego temacie. Zabronione są rzuty w postach fabularnych. Po rzucie, należy zalinkować swój post i wkleić go do postu fabularnego. Zaś w poście z rzutem wstawić link do postu fabularnego.
11. Mistrz Gry ma prawo do rzutów w każdym temacie fabularnym.
12. Administrator ma prawo pisać jako Mistrz Gry ze swojego prywatnego konta, jeśli na początku postu napiszę "MG".
Ostatnio zmieniony przez Lounarie de Coudray 2017-02-10, 19:11, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Forum zostało otwarte 2016-15-08. Właścicielką kodu wysuwanego elementu z boku jest corazon. Autorem systemu zakładek jest Noritoshi.
Strona wygenerowana w 0,032 sekundy. Zapytań do SQL: 11