Image Map
Bieżące poszukiwania:
- Syndykat poszukuje członków! Jeżeli chcesz odgrywać mafiozę bądź członka rodziny mafijnej, przestępce czy kogokolwiek innego, pasującego do grupy - zapraszamy. Więcej w linku
- Wednesday Sherman szuka całej paczki starych przyjaciół!
- Kira Krios szuka swojej dawnej drużyny z Ligi Dzieci, postacie muszą należeć do grupy Syndykat.
- Kelly McCarthy szuka swojego przyjaciela.
- Shirei Shinoda szuka chętnych graczy do zarządu Syndykatu, którzy mogliby mieć z nim powiązania.
- Scarlett Kersey szuka sobie dziewczyny. Grupa to Syndykat.
Zapraszamy członków Syndykatu po zgłoszenia. W miarę chętnych będą dodawane. Więcej tutaj: LINK
Członkowie Pryzmatu nadal mogą brać udział w szkoleniu w CIA. Aby je ukończyć, musicie przystąpić do dwóch różnych zadań. Więcej tutaj

Wszyscy: Nikt nie wie skąd Psionicy wzięli się na świecie i raczej nikogo na tym poziomie to specjalnie nie obchodzi. Wszyscy byli na jednym etapie - zrozumieli, że są równymi wobec siebie potworami, a drążenie tego, czy ktoś zesłał na nich ten omen czy jest to tylko zrządzenie losu jest bezsensowne. Byli tacy sami i jedyne czym się różnili to typ umiejętności. Ale to było nieważne, bo w każdym przypadku, każdy kolor identycznie rujnował swoje normalne dotychczas życie. Każdy musiał się przyzwyczaić do tego, że wszystko było inne, że dysponowali czymś, co jednocześnie było darem jak i utrapieniem. No ale przede wszystkim wielką odpowiedzialnością. Myśleli, że chociaż wiedzą minimalnie na czym stoją. Minęło przecież siedem lat, wiedzieli na co mogą sobie pozwolić a na co nie. Jednak coś, co cały czas się zmienia nie daje większych szans na jakąkolwiek stabilność. Co, jak w pewnym momencie zmutują tak, że wybiją się wzajemnie? Nikt nie ma na to pewności, jednak jedno jest pewne - utracili kontrolę. I wirus zaczyna poważnie mutować po raz pierwszy.

Pandemonium: Bal okazał się być krwawą imprezą, na której nie zabrakło specjalnych pokazów i śmierci kilkorga z członków. Szefowa przybytku zorganizowała bal, aby pokazać Psionikom, że normalne życie jest na wyciągnięcie ręki. Wspaniałe suknie, drogie garnitury, alkohol i jedzenie. To wszystko miało być swoistą obietnicą, że tak będzie wyglądać ich życie, kiedy tylko dojdą do władzy. Nic nie wskazywało na to, aby impreza miała zakończyć się nagłym upadkiem Pandemonium. Niektórzy jednak nie byli po stronie Leliel, jedynie dobrze grając jej sojuszników. Podczas gdy kobieta uwolniła z piwnic hybrydy, aby ponownie sprawdzić oddanie swoich podwładnych, w ścianach budynku zostały umieszczone ładunki wybuchowe. Ewakuowano wszystkich PSI do autobusu na tyły budynku. Pozostało dwadzieścia minut do samego wybuchu, a żadne nie wiedziało dlaczego właściwie wyjeżdżają. Do czasu...
Jeden z członków Pandemonium, powracając z misji został zaatakowany przez grupę zwiadowczą innej grupy. Czy to zwiastuje krwawy koniec PSI?
Podczas trwania balu Liam Carpenter nie był jedyną ofiarą. Zginęła również córka prezydenta, która przecież mogła być cenną zdobyczą w rękach tych, którzy chcieliby rozwalić rząd. Joyce Foley stracił dłoń, ale nawet to nie powstrzymało go przed zadaniem ostatecznego ciosu w samo serce organizacji. Leliel pokazała być może zbyt dużo i przypłaciła za swoje błędy własnym życiem.
Teraz jedynym ratunkiem okazał się być autobus pełen pijanych PSI, który zmierza… Właściwie donikąd.


Pryzmat: Harry Donavan nadal sprawuję władze w Pryzmacie, Henry zaś jest jego zastępcą. W wyniku tego, wielu Psioników zostało wysłanych na obowiązkowe szkolenia w CIA, w celu zwiększenia ich produktywności dla kraju. Niektórzy z nich nie pojechali tam z własnej woli, ale surowe, rygorystyczne zasady są najlepsze do uzyskania pożądanych efektów. Wszyscy mają nadzieję, że w późniejszym czasie staną się oni młodymi agentami, przyszłością tego kraju. A plany te sięgają bardzo daleko - począwszy od stworzenia specjalnej, elitarnej jednostki wojskowej, aż do wysłania siatki szpiegów CIA do innego kraju. Wielu agentów będzie również musiało zostać w Pryzmacie i tam pomóc w podjęciu kolejnych kroków. - Wy, którzy tutaj stoicie. Daliście mi szansę. Obiecuję, że nie zostanie ona zmarnowana - mówi Judith Donavan. Mimo iż kraj jest w kompletnej ruinie, to jakiekolwiek zasady polityczne muszą w nim panować. Wreszcie wejdzie ktoś nowy na miejsce prezydenta Graya i spróbuję poukładać rozsypane przez niego puzzle. Nie było tutaj miejsca na demokratyczne głosowanie, ponieważ nie było innych kandydatów. Gray z niechęcią oddał swoje przywileje, jednak skoro tego wymagało prawo, to ciężko było spodziewać się od niego czegoś innego. Zmiana we władzy jednak została przyspieszona przez parlament po tym, jak usłyszano postulaty Judith Gray. - Nie pozwolę, aby Psionicy żyli w strachu - stwierdziła młoda pani prezydent na jednej z debat, które były puszczane w telewizji jak i na terenie całego Pryzmatu, a nawet w kompleksie akademii CIA. I zrobiła to - skoro obiecała. Obozy, które zostały zbudowane przez prezydenta Graya opustoszały już całkowicie. Mimo swoich dawnych obietnic, mężczyzna pozostawił jeszcze kilka działających obozów. A pani Donavan postanowiła wywlec je na światło dzienne. Wszystkie dzieci z nich, zostaną przeniesione do organizacji zwanej jako Pryzmat, której skala zostanie znacznie powiększona. - Nie wiemy jak mamy dziękować setkom Psioników, którzy zdecydowali się wstąpić w szeregi CIA. Gdy tylko ich służba dobiegnie końca, a zadanie które zostały im przydzielone skończą się, pozwolę im szczęśliwie wrócić do Pryzmatu, gdzie jest ich prawdziwy dom - obiecuje nowa pani Prezydent. - Niech Pryzmat będzie prawdziwą społecznością, gdzie liczą się takie wartości jak szacunek czy lojalność. Od dziś każdy, kto tylko wyrazi chęć udziału w tej społeczności będzie do niej dopuszczony. Musimy przestać izolować się od dzieci, które naprawdę potrzebują naszej pomocy. Nie możemy zostawiać ich na pastwę losu, takie osoby później wybierają drogę przestępczą, co prowadzi do zamieszek i kradzieży. Nie pozwolimy na to! - dodała na kolejnej, innej debacie. - Z tego względu dojdzie do rozbicia organizacji przestępczej, identyfikującej się jako “Łowcy”. Nie będzie już dochodziło do bezpodstawnych aresztowań dzieci, a następnie sprzedaży ich. Członkowie grupy zostaną uniewinnieni za współpracę z moim poprzednikiem, jednakże będą pod stałą kontrolą organów policyjnych, a Psionicy znajdujący się w ich szeregach - przeniesieni do Pryzmatu i wcieleni do armii. Nie będziemy łapać psioników, którzy wolą żyć na wolności. Do kraju wkroczy jednak więcej Sił Specjalnych Psi, którzy będą kontrolowali ich życia, by wiedzieć, czy nie zagrażają bezpieczeństwu obywateli. Owa jednostka nie będzie jednak kojarzona z bólem i cierpieniem. Pod wezwaniem nowego generała, Christophera Flynna, przeobrażą się w żołnierzy, którzy przede wszystkim będą nieśli pokój!- mówi nowa pani prezydent. W pewną grudniową noc do siedziby łowców została wysłana grupa z Pryzmatu. W jej skład wchodził agent specjalny Calum Hedger, jednostka wojskowa połączona z kilkoma agentami CIA jak i oddział składający się z Psionków - Valerie Cadle, Sahir Nailah i Lux Bloomfield. Walka była wyrównana przez większą część czasu, jednak były agent Ligi Dzieci, Sahir Nailah o zdolnościach określanych jako Czerwone, dokonał podpalenia całego kompleksu. Niektórzy z Łowców uratowali się, jednak wielu z nich zginęło w gruzach budynku. Mimo iż Pryzmat proponował im pokojowe rozwiązanie, to zdecydowali się oni na walkę. - Obywatele. Dzisiejszego dnia muszę poinformować was o przykrej sytuacji. Wczoraj w nocy doszło do... Rozbicia grupy przestępczej sygnującej się nazwą "Łowcy". Podczas akcji, nasz kraj poniósł wiele strat. Straciliśmy wielu żołnierzy, którzy oddali życie za bezpieczeństwo i lepszy świat dla Psioników - mówi Judith Gray. Ponadto zdeklarowała się, że umożliwi każdemu agentowi, który nie chce podjąć się służby, szansę na wycofanie. Jednak wciąż namawia do walki o kraj i prawa Psioników. - Ktoś musi zbudować lepszy świat. Wierzę, że będziemy to my - dodaje.

Obecnie mamy styczeń 2023r.
Odczuwalna temperatura to -19°C, pada śnieg i jest straszny mróz.
Każdy, kto podrzuci komuś z administracji na PW/GG link z odegraniem mutacji czy odkryciem nowych zdolności, otrzyma dodatkowy jeden punkt. Za ciekawsze odegrania (bardziej wpływające na otoczenie, inne postacie) zostaniecie nagrodzeni dwoma punktami. więcej informacji tutaj
Dodaliśmy system notatek! Zachęcamy każdego do stworzenia swojego tematu! Tutaj link!

- Zapraszamy do zabawy w anonimowe wyznania. LINK TUTAJ


Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie do graczy - System Achievmentów

Czy Kelly jest mądra?
Tak
27%
 27%  [ 3 ]
Nie
63%
 63%  [ 7 ]
Nie wiem
9%
 9%  [ 1 ]
Głosowań: 11
Wszystkich Głosów: 11

Autor Wiadomość
Valerie Cadle
prawie jak pirat!


18

Czerwona




Wysłany: 2017-01-13, 22:36   Pytanie do graczy - System Achievmentów
   Multikonta: MG, Willow, Lux
[Cytuj]

Cześć!
Ostatnio myślałyśmy o jakimś systemie nagród dla naszych userów, dlatego też wpadł nam do głowy popularny z różnych gier Single Player i nie tylko - osiągnięcia.
Tylko co miałyby właściwie "dawać"?

× System nieco pomógłby podbudować sytuację dorosłych na naszym forum - mieliby do czego właściwie dążyć, oczywiście prócz interakcji fabularnych, rzecz jasna.

× System byłby również fajną odmianą dla naszych graczy, którzy odgrywają postacie Psioników. Zawsze fajnie mieć coś w rodzaju "podsumowania" swojej rozgrywki.

× Mistrz Gry miałby nieco bardziej przejrzystą wizję danej postaci. Będzie wiadomo, kto przez co przeszedł. Np. postać, która zaliczyła pobyt w Lidze Dzieci i ukończyła jakąś liczbę zleceń Syndykatu, miałaby większe powodzenie w trudniejszych sytuacjach.

× Każde osiągnięcie (z wyjątkiem niefabularnych, o tym na dole) będzie miało określoną ilość punktów.

× Raz w miesiącu będziemy podsumowywać ranking i nagradzać postacie, które mają największą ilość "punktów osiągnięć"

× Wszystkie odznaki będą pokazywały się w profilu - zapewne po najechaniu na avatar.

×Wszystkie odznaki będą miały swoje własne ikonki.

× I pewnie dużo więcej, ale na ten moment nic nie przychodzi mi do głowy.

Jak na razie wraz z resztą administracji, udało nam się spisać kilka achievmentów. Jednak wiadomo, że potrzebujemy tutaj też waszej rady, tak więc bez skrępowania proponujcie nowe pomysły na osiągnięcia. Tutaj w temacie bądź na GG/PW.

Osiągnięcia dzielą się na fabularne i niefabularne.

Fabularne, czyli takie, które zdobyliśmy podczas gry. Czyli będzie można je zdobyć tylko i wyłącznie w grze, np. "Członek Ligi Dzieci" - czyli dostanie ją osoba, która rzeczywiście była w Lidze Dzieci, odgrywała to na fabule.

Niefabularne, czyli tylko te uwzględnione w KP. Wiele z was napisało, że np. należeli do OWD dawniej. Ale w rzeczywistości autorzy przybyli na forum długo po jego upadku. Takie osiągnięcia nie będą miały punktów, jednak będą egzekwowane przez Mistrza Gry.

Ponadto istnieją "legendarne" osiągnięcia, których nie da się już zdobyć. Tutaj akurat górę przejmuje staż na forum - wiadomo.

Najbardziej chyba jesteśmy otwarte na odznaki kolorów!

Obecny spis:

FABULARNE

POBYT W GRUPACH:
Odznaka Syndykatu
Odznaka Pryzmatu
Odznaka Systemy
Sztuka przetrwania - bycie niezrzeszonym

NIEDOSTĘPNE
Odznaka Pandemonium
Odznaka Obozu Wolnych Dzieci
Odznaka Łowców
Odznaka Ligi Dzieci

OSIĄGNIĘCIA ZWIĄZANE Z FABUŁĄ
DOSTĘPNE
Syndykat: Ukończenie 5 zleceń
Pryzmat: Pobyt w Białym Domu
Pryzmat: Misja wywiadowcza w obcym kraju
Ogólne: Pierwsze zabójstwo
Odznaka za szkolenie w CIA
Odznaka za zabicie postaci usera
Odznaka za zabicie NPC
Ciężko poturbowany (utrata kończyny, ciężkie obrażenia, etc)
Systema: Pnę się w górę (za awans postaci w hierarchii)
Niezniszczalny (osiągnięcie 10 poziomu umiejętności)

NIEDOSTĘPNE
Łowcy: Przeżycie Zniszczenia Bazy
Pandemonium: Przejście ślubów milczenia
Pandemonium: Fajerwerki stulecia
Pandemonium: Ostatni Bal

NIEFABULARNE

Odznaka Ligi Dzieci
Odznaka Syndykatu
Odznaka Pryzmatu
Odznaka Pandemonium
Odznaka Obozu Wolnych Dzieci
Odznaka Łowców
Odznaka Systemy
Odznaka za szkolenie w CIA
Sztuka przetrwania - bycie niezrzeszonym (czyli, że wcześniej był ale teraz jest w innej grupie)

INNE
ODZNAKI KOLORÓW

CZERWONY: Użycie umiejętności w innym celu niż morderstwo, poparzenie w sumie pięciu osób, ogrzanie pomieszczenia 5 razy, pięciokrotne podpalenie wroga, pięciokrotne wykorzystanie podnoszenia temperatury pomieszczenia w celu aktywacji alarmu,

ZIELONY: Skonstruowanie 10 wynalazków, udzielenie pomocy medycznej pięciu
u osobom,

ŻÓŁTY: Porażenie kogoś w wodzie 5 razy, zniszczenie obwodu elektrycznego 5 razy,

POMARAŃCZOWY: Przeczytanie wspomnień 5 osób, wykasowanie wspomnień 5 osób, pięciokrotne mieszanie czyichś wspomnień w celu uratowania siebie, drużyny bądź powodzenia w misji,

NIEBIESKI: pięciokrotne podanie sobie jakiegoś przedmiotu telekinezą, Użycie umiejętności w innym celu niż morderstwo, wyłączenie grawitacji 5 razy, pięciokrotne uratowanie czyjegoś życia za pomocą telekinezy,
 
 
Scarlett Kersey
Piję, kocham Ciocię i prawię bajki


17 lat

Czerwona




syndykat-female http://i.imgur.com/WXYGpT9.png niezrzesz-female http://i.imgur.com/i3ry5YH.png

Wysłany: 2017-01-13, 22:49   
   Multikonta: -
[Cytuj]

Wszystko fajnie, ale co do osiągnięć przy kolorach, to proponuję zamiast takich odgórnych rzeczy jak "użycie telekinezy 5 razy" dać coś bardziej wymagającego. Bo ktoś sobie podniesie 5 razy widelec i co, ma osiągnięcie już? xD A jak ktoś 5 razy użył telekinezy w walce, przy okazji ratując życie swoje i kogoś bliskiego, to jest tak samo warte to jego osiągnięcie co kolesia od lewitacji łyżek?

Proponuje zamiast tego coś w stylu: dwukrotnie użył telekinezy w celu ocalenia czyjegoś życia. Dwukrotnie podpalił wroga. Czterokrotnie wykorzystał podgrzanie temperatury w pomieszczeniu do aktywacji alarmu. Dwukrotnie mieszał we wspomnieniach obcych osób celem umożliwienia sobie ucieczki. Czyli takie osiągnięcia, które faktycznie coś znaczą, a nie są czymś, co sobie można w sypialni przed snem wykonać.

No i te oznaki kolorów traktowałbym tylko jako fabularne, żeby nagle w KP ktoś nie opisywał randomowych walk tylko po to, żeby sobie w łatwy sposób zebrać achiwementy. A przy okazji ustalenie takich bojowych achiwementów ładnie pokaże, która postać fabularnie angażuje się w groźne akcje, a która ich unika ;)
_________________
 
 
Valerie Cadle
prawie jak pirat!


18

Czerwona




Wysłany: 2017-01-13, 22:51   
   Multikonta: MG, Willow, Lux
[Cytuj]

To wiadomo, te kolorowe nie będa miały swojej "niefabularnej" wersji. Dzięki za te pomysły z kolorami. Dopisze je, bo fajne. Jak macie więcej to piszcie, bo te kolorowe pewnie będą najczęstsze

Okej, poza tym wiadomo, że różne osiągnięcia będą miały różną wartość punktową.
_________________

I walk through the valley of the shadow of death.
I fear no evil because I'm blind to it all.
My mind and my gun they comfort me,
because I know I'll kill my enemies when they come.
 
 
Sahir Nailah
Beware of the Dog.


21

Czerwień




Wysłany: 2017-01-13, 23:13   
   Multikonta: Śmierć, Shirei
[Cytuj]

System mi się BARDZO podoba, ale nie podobają mi się odznaki dla kolorów. To co proponuje Scarlett brzmi już lepiej.
Może do niefabularnych by dodać też coś z... typowo technicznych rzeczy? Żeby odznaczyć graczy, którzy pomogli napisać jakieś kody, itp?
_________________



He said
"Take me down to Hell
Because i think i' had fit in well"
You see - His life was full of sins.



 
 
Valerie Cadle
prawie jak pirat!


18

Czerwona




Wysłany: 2017-01-13, 23:15   
   Multikonta: MG, Willow, Lux
[Cytuj]

Cytat:
ale nie podobają mi się odznaki dla kolorów.


Zmienione - dodałam te, które zaproponował. Plus wiadomo, że różne odznaki będą oznaczały różną ilość punktów - za te banalne będzie niewiele. Myślę, że to nieco unormuje to, że niektóre achievmenty są łatwiejsze.

W sumie osiągnięcie pomocnika na forum by się przydało xD ale nie wiem czy to dobrze, żeby miało wpływ na późniejsze "zawody" w punktacji
_________________

I walk through the valley of the shadow of death.
I fear no evil because I'm blind to it all.
My mind and my gun they comfort me,
because I know I'll kill my enemies when they come.
 
 
Alice Young
Boss SB, czy coś.


21

Pomarańcz




Wysłany: 2017-01-13, 23:27   
   Multikonta: John, Nathan
[Cytuj]

Ok wypowiem się, uwaga tldr, wyłączam tryb trollingu na ten post.

Pomysł na pierwszy rzut oka ok, ale na drugi rzut oka też ok. Tylko z drobnymi poprawkami.

Po pierwsze primo, system podsumowywania punktów pod koniec miesiąca jest głupi, bo jest ograniczona liczba odznak do zdobycia w określonych warunkach, przy czym ci dłużej stażem oczywiście mają większe szanse, więc nowi userzy nie byliby w stanie dobić odpowiedniej liczby punktów. Raczej stawiałabym na nagrody. Od jakichś naprawdę małych pierdół w stylu znalezienia jakiegoś itemka w trawie na misji, przez inne głupoty w stylu jeden udany rzut kostką albo cośtam, aż do czegoś w stylu +5 punktów umiejętności albo +1 poziom danej zdolności albo cośtam - do dopracowania, jestem leniwa ale mogę coś pomyśleć przy czasie. Jak by to wyglądało?
Przykład:
Kod:

Mam 9 punktów.
Koszt udanego rzutu kostką to 3 punkty.
Koszt podbicia umiejętności o 1 to 10 punktów.

Kupuję sobie udany rzut kostką, dzięki temu raz mogę użyć umiejętności jak z rzutem 6,6.
Suma moich punktów: 9-3=6
Jest fajnie bo udało mi się coś zrobić.

Z drugiej strony, dobijam sobie jeden punkt na jakimś acziwmencie bo akurat go robiłam.
Dzięki temu mam 10 punktów.
Kupuję sobie podbicie umiejętności o 1, więc zostaje mi 10-10=0 punktów.
W ten sposób dobiłam sobie zdolność na 9, więc jestem szczęśliwa

Nie mam dostatecznie dużo punktów żeby dostać to i to, musiałabym dobić ich więcej.


Oczywiście, to tylko przykład, mam nadzieję, że zrozumiały.

Po drugie primo, sądzę że trzeba by było wymyślić jakiś system który w acziwmentach faworyzowałby postacie starsze jako że fabularnie zazwyczaj mocno cierpią. W sensie acziwmenty warte więcej, fajniejsze bonusy do wymiany, cośtam - do dopracowania, mogę pomyśleć przy czasie.

Po trzecie primo, zdolności kolorków powinny być raczej dedykowane pod konkretne zdolności a nie pod wszystkie. Pierwsze z brzega, zieloni. Osiągnięcia typu
Kod:
Wynalazca - stworzył 10 udanych wynalazków w tym przynajmniej 3 wymagające rzutu kostką
Haker - Udany włam do 10 systemów w tym przynajmniej 3 z użyciem kostki
Lekarz - Udane wyleczenie 10 postaci, w tym przynajmniej 6 postaci graczy i minimum 3 z rzutem kostką

Itd. dla wszystkich/większości umiejętności. A na koniec Perfekcyjny Zielony - zdobycie wszystkich osiągnięć z kategorii Zielony.
Oczywiście wymagałoby to wcześniejszego opracowania tych acziwmentów, żeby potem nie wyszło że ktoś musiał zdobyć 3 a ktoś 7.
No i oczywiście wymyśliłam to na poczekaniu i zapewne te są chujowe, wymaga dopracowania, ponownie mogę pomyśleć w wolnej chwili.

Oczywiście z czasem dochodziłyby jakieś acziwmenty, szczególnie te fabularne. To raczej nie ulega wątpliwości.
Jak już pisałam ze trzy razy w wolnej chwili pomyślę nad acziwmentami czy coś, i wyślę wszystko tutaj, może uda mi się wpaść na coś fajnego.
Ewentualnie pod koniec każdego miesiąca dodatkowo nagradzane będą osoby które zdobyły najwięcej acziwmentów w tym miesiącu, albo te które mają ogólnie najwięcej aczwimentów, pokusiłabym się nawet o jakiś specjalny dodatek do profilu w stylu dodatku do avatara dla osoby która obecnie ma najwięcej odblokowanych acziwmentów.

Nie wiem jak z wyświetlaniem po najechaniu na avatar (średnio mi to pasuje ale jestem staromodna, avatar to ma być avatar, najechanie na niego nie powinno powodować nic) ale mimo wszystko specjalny temat dla każdego z acziwmentami i sumą punktów, w którym wymieniałoby się punkty na nagrody i do którego byłby dostęp w każdej chwili. Dobrze by było gdyby każdy pilnował swojego "statusu" acziwmentów, szczególnie tych od kolorów. Przykładowo, wracając do przykładu, byłoby:
Kod:
Wynalazca - Wynalazki: 4/10, w tym z rzutem kostką: 1/3

Oczywiście, każdy punkt poparty linkiem do postu. Trzeba by było to dopracować, jak mówię, do dogadania, luźne sugestie.

To chyba tyle ode mnie, włączam tryb trollingu.

PS. Dodałabym osiągnięcia: ponad 1k godzin na forum, zniszczenie jakiejś grupy, zniszczenie mózgu Albana. Nie ma to związku z tym, że miałabym wszystkie trzy
_________________
Myśli Słowa Telepatia Czyny.

Wszystkie posty zaczynające się od
MG
są pisane jako MG.
 
 
Summer Dawson
Ziemniak


19

Zielona




Wysłany: 2017-01-14, 02:15   
   Multikonta: Emilka
[Cytuj]

TAK <3 Rozwiązuje wszystko, czego brakowało mi w samej mechanice.
Ale... XD

Nie podobają mi się te rankingi na koniec miesiąca. To mi śmierdzi rządzą krwi i punktów, oraz bezsensowną rywalizacją. Jeśli już, to przy okazji „zamykania” jakieś grupy, można nagrodzić jej członka, który zdobył największą ilość osiągnięć. Mimo wszystko, zrezygnowałabym z tego wyjścia.
Nie jestem też przekonana co do odznak dla kolorków. Walczę o prawa Zielonych i mówię, że znów będziemy mieli pod górkę. Bo użycie telekinezy dziesięć razy, jest z pewnością łatwiejsze do fabularnego rozegrania, niż skonstruowanie dziesięciu wynalazków. Zresztą, jakieś to takie płytkie. Za proste i infantylne jak na tak dobrą, rozbudowaną fabułę. No i punkty za użycia umiejętności, czy konkretne rozgrywki i tak już dostajemy. Nie mówię jednak, że całkowicie powinniśmy to odrzucić. Byłabym bardziej za ukryciem osiągnięć dotyczących umiejek. Dosłownie, brakiem dostępnej rozpiski. Niech to MG daje nam możliwość odkrycia ich, jeśli oczywiście podejmiemy odpowiednie decyzje. Zielony konstruuje zagłuszacz Białego Szumu? Dostaje nagrodę. Niebieski podtrzymał strop walącego się budynku, ocalił dziesiątki istnień i równocześnie stracił nogę? Odznaczenie. Zrobiłaś kisiel z mózgu Albana? Łap nagrodę.
Niech to będzie coś bardziej "elitarnego", wymagającego od gracza kreatywności.

Cała reszta mi się podoba <3 (jestem bardzo samolubna i chcę odznakę „elitarnego” oddziału zero XD)
 
 
Alice Young
Boss SB, czy coś.


21

Pomarańcz




Wysłany: 2017-01-14, 02:51   
   Multikonta: John, Nathan
[Cytuj]

Rozwianie wątpliwości:

Podsumowując, jak ja to widzę. Acziwment = jakaś liczba punktów. Punkty wymienia się na nagrody, wydane punkty się traci, acziwmentów się nie traci, widnieją one gdzieśtam jako odznaki jaka zajebista jest nasza postać. Nagrody się jakoś opracuje, nie myślmy o szczegółach, zacznijmy od ogółów.
W związku z tym że nie-PSI mocno cierpią i widać to po stosunku postaci starszych do postaci młodszych (jest chyba z dwóch aktywnych dorosłych graczy w tym ja) to dostaną fory w acziwmentach w postaci fajniejsze nagrody/więcej punktów.
Słabo jest że żeby zdobyć acziwment do danego koloru trzeba rozwijać takie a takie zdolności, bo grając inaczej np nie rozwijając medycyny tylko włamywanie na zielonym mocno cierpimy, bo nie odblokujemy odznaki. W związku z tym fajnie by było, gdyby były indywidualne osiągnięcia do każdej umiejętności i ewentualnie jeden główny dla całego koloru, po zdobyciu wszystkich pozostałych.

Ok, skoro już wiemy o co mi chodzi, przynajmniej mam nadzieję, że wiemy, to zacznijmy wyjaśniać wątpliwości Summer.
Rankingi pod koniec miesiąca, czyli coś typu: najwięcej acziwmentów w miesiącu, najwięcej acziwmentów w ogóle czy inne takie. Nie wiem czemu to miałoby nie być spoko. Oczywiście, byłaby rywalizacja, ale kto powiedział, że rywalizacja jest zła? Oczywiście trzeba by było jakoś zabezpieczyć się przed farmieniem acziwmentów np pozwolić je nabijać tylko podczas akcji fabularnych a nie podczas rozmów z innymi graczami czy cośtam. Zresztą sam system acziwmentów byłby podatny na ich farmienie.
Jakimś rozwiązaniem jest ukrycie osiągnięć, ale to psuje cały pomysł. W sensie ok, jeśli będą jakieś ukryte osiągnięcia, ale większość powinna być odkryta. Zresztą, tak jest we wszystkich gierkach, część osiągnięć może być ukryta, ale większość jest widoczna i podatna na zdobywanie, no i o to chyba chodzi. W szczególności w osiągnięciach określonych kolorków, które polegają na tym, że pokazujemy jak bardzo jest rozwinięta nasza postać (fajnie by było mieć osiągnięcie "Władca Umysłów" czy coś w tym stylu, nie dlatego że udało się zrobić coś co zaplanował MG tylko dlatego że sami do tego doszliśmy robiąc określoną rzecz).
Teraz (dosłownie, podczas pisania ostatniego zdania) przyszedł mi do głowy jeszcze inny pomysł - zamiast użyć zdolności, można by było wprowadzić acziwmenty za dobicie określonego poziomu. Weźmy znów moich kochanych zielonych:
Kod:

Początkujący Wynalazca - 3ci poziom w "konstrukcji maszyn"
Zaawansowany Wynalazca - 6sty poziom w "konstrukcji maszyn"
Profesjonalny Wynalazca - 9ty poziom w "konstrukcji maszyn"
Genialny Wynalazca - 10ty poziom w "konstrukcji maszyn"

To również rozwiązałoby problemy "farmienia" acziwmentów. Dodatkowo zostajemy nagrodzeni za to jak bardzo rozwinęliśmy daną zdolność, co od jakiegoś czasu jest problemem (pytania typu - skoro nie używamy kostek to po cholerę nam zdolności?! odpowiedź - bo dostajesz zajebistą odznakę i punkty lolz). Można by było to połączyć i dać coś w stylu
Kod:

Początkujący Wynalazca - 3ci poziom w "konstrukcji maszyn" i stwórz minimum jeden wynalazek rzucając kostką
Zaawansowany Wynalazca - 6sty poziom w "konstrukcji maszyn" i stwórz minimum trzy wynalazki rzucając kostką
Profesjonalny Wynalazca - 9ty poziom w "konstrukcji maszyn" i stwórz minimum 5 wynalazków rzucając kostką
Genialny Wynalazca - 10ty poziom w "konstrukcji maszyn"

Oczywiście, wynalazki by się kumulowały, tj żeby odblokować pierwsze, drugie i trzecie nie trzeba by było stworzyć 1+3+5=9 wynalazków tylko 5.
Oczywiście wymaga to dopracowania.
Taki system który właśnie wymyśliłam rozwiązuje też problem "dyskryminacji" bo "łatwiej użyć telekinezy niż zrobić wynalazek". Nie, bo i tak musimy rzucić kostką. Oczywiście wynalazki wymagają jakiejś inwencji twórczej, więc trzeba by było ich zrobić mniej czy coś. Trzeba by było to zbalansować.

Ok czyli znów podsumowując, jakbym znów niezrozumiale coś napisała.
Ukrywanie acziwmentów - nie ok. Przynajmniej nie wszystkich. Może jakiejś części, ale część powinna być widoczna.
Rankingi - może tak może nie, oceńcie sami. Wg mnie trochę rywalizacji jeszcze nikomu nie zaszkodziło.
Rozwiązanie acziwmentów poszczególnych kolorów - Każda zdolność to acziwment, acziwmenty zdobywamy za pomocą użycia umiejętności z kostką oraz dobicia na odpowiedni level. Po zdobyciu wszystkich acziwmentów (co wiąże się z dobiciem wszystkiego na 10 poziom) aczivment typu "Perfekcyjny Zielony" albo "Najlepszy z najlepszych" czy czegoś innego brzmiącego zajebiście, żeby ktoś kto już to dobije (co jest prawie niemożliwe ale ok) czuł się mega dumny (może inny kolor nicka, może jakaś superobramówka, może nie wiem co) bo w końcu się postarał.
Ok jeśli coś niezrozumiałe to pisać, napiszę jeszcze raz jak nie będzie 3ciej w nocy
_________________
Myśli Słowa Telepatia Czyny.

Wszystkie posty zaczynające się od
MG
są pisane jako MG.
 
 
Summer Dawson
Ziemniak


19

Zielona




Wysłany: 2017-01-15, 12:09   
   Multikonta: Emilka
[Cytuj]

Alice, po prostu mamy trochę inną wizję samej roli odznak. Byłabym za tym, żeby zrobić z nich coś rzadszego, co doceni gracza i jego kreatywność, a nie ilość użycia mocy. Nie wiem jak wy, ale ja wolałabym dostać odznakę za wybudowanie czegoś konkretnego, za zmuszenie całej sali ludzi do zbiorowego samobójstwa, albo za uratowanie niewinnych dziewic z pożaru, zamiast za nabicie dziesięć razy jakiejś umiejki. Mamy punkty od nagradzania za konkretne użycia mocy, nie ma więc sensu robić z tego osiągnieć.
Co do "ukrycia" to tyczyłoby się jedynie tego aspektu. Całą resztę acziwmentów możesz zbierać do woli.

Jeśli jednak to co wyżej pisałam nikomu się nie spodoba, to jestem za podwyższeniem progu samego nabicia tych mocy. Niech to będzie jakieś wyzwanie, a nie coś, co możemy załatwić przy dwóch sesjach z MG. Przy pomyślnych wiatrach, po miesiącu użytkownicy będą zarzuceni ilością osiągnięć. Zresztą pojawia się również luka, którą będzie trzeba rozwiązać. Mamy Staśka, który ma 5 poziom w manipulacji i mamy Gienia, który ma 10 poziom. Stasiek ma życiowy fart i udaje mu się 10 razy kogoś zmanipulować. Gienio, robi to oczywiście z palcem w nosie. I proszę, mamy dwóch "Władców Umysłu" tyle, że na zupełnie innych poziomach umiejętności XD. Gdzieś, na jakimś forum gdzie system nagród obowiązywał (chyba na Cytadeli, ale sprawdzę później), była regulacja, że konkretne osiągnięcie można wbić od konkretnego poziomu umiejętności. Wtedy ma to więcej sensu.

Co do pomysłu z acziwmentami za dobicie określonego poziomu, to akurat mi się podoba. Rozwiązuje problemy, o których pisałam w poprzednim poście i to zdecydowanie lepsza opcja, od nabijania mocy.

Co do rankingu, to doceniam na naszym forum to, że nie ma durnego wyścigu szczurów, z którym nie raz spotykałam się na innych forach i szczerze go nie znosiłam. Obawiam się, że wszelkie rankingi mogą to nieco zmienić.

Podsumowując, mam mindfuck :lol: Pomysł Alice z poziomami mi się podoba i jest to jakiś kompromis. Mogę się za nim wstawić <3 . Natomiast, jestem też wierna swojemu dziecku i wciąż brakuje mi możliwości docenienia samego gracza. Mogłoby istnieć coś w stylu odznaki specjalnej "bo odwaliłeś coś zajebistego". Ale to już pozostawiam MG, bo w sumie pytanie, czy faktycznie im coś takiego pasuje i się przyda. :lamalou:
_________________
NOTATNIK RELACJE
 
 
Valerie Cadle
prawie jak pirat!


18

Czerwona




Wysłany: 2017-01-15, 20:26   
   Multikonta: MG, Willow, Lux
[Cytuj]

Okej, a więc tak ludziska. Po dyskutowaniu z wieloma osobami, głównie na GG i konsultowaniu pomysłów między sobą, stwierdziłyśmy, że:

- Będzie można za każde achievmenty zdobyć "Punkty Osiągnięć" które za to będą mogły być wymieniane za szereg różnego rodzaju nagród. Głównie będą to punkty umiejętności, udane rzuty kostką i tak dalej. Dorośli będą mieli ciekawsze nagrody, takie jak oczywiście udana akcja i tak dalej. Będą one też tańsze

- Niefabularne odznaki nie dają Punktów Osiągnięć

- Będzie szereg osiągnięć, które będą mogły zdobyć tylko dorosłe postacie (nie psionicy)

- Prócz różnego rodzaju osiągnięć odnośnie pobytu w grupach, wykonywania misji/eventów i tak dalej, są też odznaki kolorów

- Odznaki kolorów dzielą się na trzy stopnie.
Pierwszy stopień: głównie będą to liczebne użycia umiejętności, które będą miały w sobie jakiś maleńki element grindu. Będzie można je zdobyć tylko raz i raczej nie będzie to takie "hop siup". Nie będzie ich wiele, ale mamy nadzieje, że nieco "zmuszą" graczy albo zachęcą do częstszego używania mocy w określonych sytuacjach. Staramy się jakoś je... Obniżyć do jednego poziomu dla każdego z kolorów, co wcale takie łatwe nie jest. Ale, chociażby:

Poparzenie dziesięciu osób = Użycie trzydzieści razy telekinezy = Stworzenie pięciu wynalazków, które zostaną użyte przez inne postacie = Całkowite wymazanie wspomnień pięciu osób

Ciężko znaleźć w tym balans, bo wiadomo, że telekineza jest banalna - podajecie sobie długopis. A poparzenie kogoś, to już raczej wyższy poziom, bo ma wpływ na otoczenie. Większy, niż długopis. Dlatego też są lekkie zmiany w liczbach danych rzeczy. Ogólnie planujemy podnieść pułap tych liczb jeszcze bardziej. Żeby to nie było coś, co da się zrobić podczas jednej sesji, ale jednak jakoś się równoważyło.

Drugi stopień: tutaj stwierdziłyśmy, że nie ma sensu robić miliarda rzeczy, które trzeba będzie liczyć. Czyli achievmenty głównie będą za jakieś pojedyncze ale za to bardzo "określone" z góry. Przez to będą też w jakimś sensie "klasyfikowały" postać. Chociażby:

Te złe: Wykradnięcie poufnych informacji ku własnym korzyściom (nie rozkaz) poprzez użycie zwarcia w celu złamania jakiegoś elektronicznego systemu (sejf, zabezpieczenia, alarmy)

Te neutralne: Wygranie wyścigu z innym czerwonym przy pomocy płonącego biegu

Te dobre: Stworzenie wynalazku, który został użyty przez inną postać w celu ratowania życia

Te zabawniejsze: Stworzenie iluzji optycznej w celu wystraszenia innej osoby

I tak dalej. Będzie ich dość sporo, ale głównie chcemy, żeby w jakimś sensie zachęcały one graczy, do bawienia się rozgrywką a nie farmienia telekinezy czy czegoś innego.

Chodzi też o to, by dało się je wykonać zawsze. Bez względu na to, czy jesteśmy na misji czy nie i żeby były one decyzją danej postaci, nie narzuconym rozkazem.

Trzeci poziom jeszcze nie jest ustalony, ale planujemy jakieś bardziej spektakularne akcje. No i oczywiście poziomy będą oznaczały większą ilość Punktów Osiągnięć.

No i wiadomo, będą też legendarne acheivmenty, które będą narzucone z góry (bądź wraz z powstaniem jakiejś grupy) i będą ukryte, póki ktoś tego nie wykona. Takie zabawy będą już miały spory wpływ na fabułę.

Co myślicie?

No i wiadomo, że na GG przyjmujemy wszelkie pomysły na kolorowe achievmenty. Nie te liczbowe.
_________________

I walk through the valley of the shadow of death.
I fear no evil because I'm blind to it all.
My mind and my gun they comfort me,
because I know I'll kill my enemies when they come.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Forum zostało otwarte 2016-15-08. Właścicielką kodu wysuwanego elementu z boku jest corazon. Autorem systemu zakładek jest Noritoshi.
Strona wygenerowana w 0,148 sekundy. Zapytań do SQL: 12