Image Map
Bieżące poszukiwania:
- Kira Krios szuka swojej dawnej drużyny z Ligi Dzieci, postacie muszą należeć do grupy Syndykat.
- Shirei Shinoda szuka chętnych graczy do zarządu Syndykatu, którzy mogliby mieć z nim powiązania.
- Lounarie de Coudray szuka chętnych graczy do relacji między postaciami.
- Scarlett Kersey szuka sobie dziewczyny. Grupa to Syndykat.
- Silas Yuriev poszukuje swojej drugiej, męskiej połówki.
-Ceridwen Murray Poszukuje 1 osoby do byłego oddziału 7 z ligi dzieci.
-Gabriel O'Donnell Poszukuje brata/siostry.
-Summer Dawson Poszukuje relacji dla swoich postaci.

Zapraszamy członków Syndykatu po zgłoszenia. W miarę chętnych będą dodawane. Więcej tutaj: LINK
Członkowie Pryzmatu nadal mogą brać udział w szkoleniu w CIA. Aby je ukończyć, musicie przystąpić do dwóch różnych zadań. Więcej tutaj

Wszyscy: Nikt nie wie skąd Psionicy wzięli się na świecie i raczej nikogo na tym poziomie to specjalnie nie obchodzi. Wszyscy byli na jednym etapie - zrozumieli, że są równymi wobec siebie potworami, a drążenie tego, czy ktoś zesłał na nich ten omen czy jest to tylko zrządzenie losu jest bezsensowne. Byli tacy sami i jedyne czym się różnili to typ umiejętności. Ale to było nieważne, bo w każdym przypadku, każdy kolor identycznie rujnował swoje normalne dotychczas życie. Każdy musiał się przyzwyczaić do tego, że wszystko było inne, że dysponowali czymś, co jednocześnie było darem jak i utrapieniem. No ale przede wszystkim wielką odpowiedzialnością. Myśleli, że chociaż wiedzą minimalnie na czym stoją. Minęło przecież siedem lat, wiedzieli na co mogą sobie pozwolić a na co nie. Jednak coś, co cały czas się zmienia nie daje większych szans na jakąkolwiek stabilność. Co, jak w pewnym momencie zmutują tak, że wybiją się wzajemnie? Nikt nie ma na to pewności, jednak jedno jest pewne - utracili kontrolę. I wirus zaczyna poważnie mutować po raz pierwszy.

Pandemonium: Bal okazał się być krwawą imprezą, na której nie zabrakło specjalnych pokazów i śmierci kilkorga z członków. Szefowa przybytku zorganizowała bal, aby pokazać Psionikom, że normalne życie jest na wyciągnięcie ręki. Wspaniałe suknie, drogie garnitury, alkohol i jedzenie. To wszystko miało być swoistą obietnicą, że tak będzie wyglądać ich życie, kiedy tylko dojdą do władzy. Nic nie wskazywało na to, aby impreza miała zakończyć się nagłym upadkiem Pandemonium. Niektórzy jednak nie byli po stronie Leliel, jedynie dobrze grając jej sojuszników. Podczas gdy kobieta uwolniła z piwnic hybrydy, aby ponownie sprawdzić oddanie swoich podwładnych, w ścianach budynku zostały umieszczone ładunki wybuchowe. Ewakuowano wszystkich PSI do autobusu na tyły budynku. Pozostało dwadzieścia minut do samego wybuchu, a żadne nie wiedziało dlaczego właściwie wyjeżdżają. Do czasu...
Jeden z członków Pandemonium, powracając z misji został zaatakowany przez grupę zwiadowczą innej grupy. Czy to zwiastuje krwawy koniec PSI?
Podczas trwania balu Liam Carpenter nie był jedyną ofiarą. Zginęła również córka prezydenta, która przecież mogła być cenną zdobyczą w rękach tych, którzy chcieliby rozwalić rząd. Joyce Foley stracił dłoń, ale nawet to nie powstrzymało go przed zadaniem ostatecznego ciosu w samo serce organizacji. Leliel pokazała być może zbyt dużo i przypłaciła za swoje błędy własnym życiem.
Teraz jedynym ratunkiem okazał się być autobus pełen pijanych PSI, który zmierza… Właściwie donikąd.


Pryzmat: Harry Donavan nadal sprawuję władze w Pryzmacie, Henry zaś jest jego zastępcą. W wyniku tego, wielu Psioników zostało wysłanych na obowiązkowe szkolenia w CIA, w celu zwiększenia ich produktywności dla kraju. Niektórzy z nich nie pojechali tam z własnej woli, ale surowe, rygorystyczne zasady są najlepsze do uzyskania pożądanych efektów. Wszyscy mają nadzieję, że w późniejszym czasie staną się oni młodymi agentami, przyszłością tego kraju. A plany te sięgają bardzo daleko - począwszy od stworzenia specjalnej, elitarnej jednostki wojskowej, aż do wysłania siatki szpiegów CIA do innego kraju. Wielu agentów będzie również musiało zostać w Pryzmacie i tam pomóc w podjęciu kolejnych kroków. - Wy, którzy tutaj stoicie. Daliście mi szansę. Obiecuję, że nie zostanie ona zmarnowana - mówi Judith Donavan. Mimo iż kraj jest w kompletnej ruinie, to jakiekolwiek zasady polityczne muszą w nim panować. Wreszcie wejdzie ktoś nowy na miejsce prezydenta Graya i spróbuję poukładać rozsypane przez niego puzzle. Nie było tutaj miejsca na demokratyczne głosowanie, ponieważ nie było innych kandydatów. Gray z niechęcią oddał swoje przywileje, jednak skoro tego wymagało prawo, to ciężko było spodziewać się od niego czegoś innego. Zmiana we władzy jednak została przyspieszona przez parlament po tym, jak usłyszano postulaty Judith Gray. - Nie pozwolę, aby Psionicy żyli w strachu - stwierdziła młoda pani prezydent na jednej z debat, które były puszczane w telewizji jak i na terenie całego Pryzmatu, a nawet w kompleksie akademii CIA. I zrobiła to - skoro obiecała. Obozy, które zostały zbudowane przez prezydenta Graya opustoszały już całkowicie. Mimo swoich dawnych obietnic, mężczyzna pozostawił jeszcze kilka działających obozów. A pani Donavan postanowiła wywlec je na światło dzienne. Wszystkie dzieci z nich, zostaną przeniesione do organizacji zwanej jako Pryzmat, której skala zostanie znacznie powiększona. - Nie wiemy jak mamy dziękować setkom Psioników, którzy zdecydowali się wstąpić w szeregi CIA. Gdy tylko ich służba dobiegnie końca, a zadanie które zostały im przydzielone skończą się, pozwolę im szczęśliwie wrócić do Pryzmatu, gdzie jest ich prawdziwy dom - obiecuje nowa pani Prezydent. - Niech Pryzmat będzie prawdziwą społecznością, gdzie liczą się takie wartości jak szacunek czy lojalność. Od dziś każdy, kto tylko wyrazi chęć udziału w tej społeczności będzie do niej dopuszczony. Musimy przestać izolować się od dzieci, które naprawdę potrzebują naszej pomocy. Nie możemy zostawiać ich na pastwę losu, takie osoby później wybierają drogę przestępczą, co prowadzi do zamieszek i kradzieży. Nie pozwolimy na to! - dodała na kolejnej, innej debacie. - Z tego względu dojdzie do rozbicia organizacji przestępczej, identyfikującej się jako “Łowcy”. Nie będzie już dochodziło do bezpodstawnych aresztowań dzieci, a następnie sprzedaży ich. Członkowie grupy zostaną uniewinnieni za współpracę z moim poprzednikiem, jednakże będą pod stałą kontrolą organów policyjnych, a Psionicy znajdujący się w ich szeregach - przeniesieni do Pryzmatu i wcieleni do armii. Nie będziemy łapać psioników, którzy wolą żyć na wolności. Do kraju wkroczy jednak więcej Sił Specjalnych Psi, którzy będą kontrolowali ich życia, by wiedzieć, czy nie zagrażają bezpieczeństwu obywateli. Owa jednostka nie będzie jednak kojarzona z bólem i cierpieniem. Pod wezwaniem nowego generała, Christophera Flynna, przeobrażą się w żołnierzy, którzy przede wszystkim będą nieśli pokój!- mówi nowa pani prezydent. W pewną grudniową noc do siedziby łowców została wysłana grupa z Pryzmatu. W jej skład wchodził agent specjalny Calum Hedger, jednostka wojskowa połączona z kilkoma agentami CIA jak i oddział składający się z Psionków - Valerie Cadle, Sahir Nailah i Lux Bloomfield. Walka była wyrównana przez większą część czasu, jednak były agent Ligi Dzieci, Sahir Nailah o zdolnościach określanych jako Czerwone, dokonał podpalenia całego kompleksu. Niektórzy z Łowców uratowali się, jednak wielu z nich zginęło w gruzach budynku. Mimo iż Pryzmat proponował im pokojowe rozwiązanie, to zdecydowali się oni na walkę. - Obywatele. Dzisiejszego dnia muszę poinformować was o przykrej sytuacji. Wczoraj w nocy doszło do... Rozbicia grupy przestępczej sygnującej się nazwą "Łowcy". Podczas akcji, nasz kraj poniósł wiele strat. Straciliśmy wielu żołnierzy, którzy oddali życie za bezpieczeństwo i lepszy świat dla Psioników - mówi Judith Gray. Ponadto zdeklarowała się, że umożliwi każdemu agentowi, który nie chce podjąć się służby, szansę na wycofanie. Jednak wciąż namawia do walki o kraj i prawa Psioników. - Ktoś musi zbudować lepszy świat. Wierzę, że będziemy to my - dodaje.

Obecnie mamy luty 2023r.
Odczuwalna temperatura to -19°C, pada śnieg i jest straszny mróz.
Każdy, kto podrzuci komuś z administracji na PW/GG link z odegraniem mutacji czy odkryciem nowych zdolności, otrzyma dodatkowy jeden punkt. Za ciekawsze odegrania (bardziej wpływające na otoczenie, inne postacie) zostaniecie nagrodzeni dwoma punktami. więcej informacji tutaj
Dodaliśmy system notatek! Zachęcamy każdego do stworzenia swojego tematu! Tutaj link!

- Zapraszamy do zabawy w anonimowe wyznania. LINK TUTAJ


Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystko o umiejętnościach
Autor Wiadomość
Admin


Wysłany: 2016-08-07, 16:44   Wszystko o umiejętnościach

Opis

Umiejętności na naszym forum nie są wcale wyjątkowo skomplikowane. Oczywiście rozwój umiejętności tyczy się tylko i wyłącznie grup Psi. Ponadto warto wiedzieć, że MG zastrzega sobie prawo, do zmuszenia danego gracza do użycia swoich umiejętności - po prostu dana postać nie zawsze je kontroluje i czasami zdarzają się wpadki, szczególnie na niskich poziomach u niewyszkolonych postaci.


Wybierz kolor

Zacznijmy od samego początku - trzeba wybrać jeden z kolorów. Standardowy opis każdej z grup można znaleźć TUTAJ. Gdy wybierzemy już kolor, który nam odpowiada, można przejść do umiejętności.
Żaden kolor nie potrafi posługiwać się wszystkimi umiejętnościami, które zostały opisane - jednak może kiedyś to osiągnąć przez ciężką pracę i rozwój. Na wstępie, każda z postaci, w zależności od wieku, może wybrać sobie określoną ilość umiejętności. Każda z nich jest rozwijana poprzez Punkty Umiejętności, a rozwój ten jest bardzo prosty. Jeden punkt = nabycie umiejętności, kolejne punkty będą odpowiadały ulepszaniu umiejętności. Niżej będzie tabela odnośnie tego, ile punktów będzie potrzebnych by osiągnąć dany poziom.

Czyli podsumowując - na start każda postać Psi otrzymuje 10-20 punktów w zależności od wieku postaci, które może wydać albo na wysoki poziom jakiejś jednej (bądź kilku) umiejętności, albo na nabycie jak największej liczby umiejętności na niskim poziomie.

10-14 lat 10 punktów.
15-21 lat 20 punktów.


Sens rozwijania

Na całe szczęście w większości przypadków poziom naszej umiejętności nie ma znaczenia. Czyli jeśli mamy powiedzmy kilka umiejętności na małym poziomie, nie oznacza, to że nie będziemy w stanie niczego zdziałać. Częściej to MG decyduje czy ktoś musi rzucać kostką, czy nie. Ciężko to pewnie na początku zrozumieć, ale z biegiem czasu na pewno będziesz wiedział drogi graczu, co mam na myśli.
Jednak skoro rzadko rzuca się kostką, to jaki jest sens ich rozwoju? A więc już tłumaczę - możemy używać umiejętności kiedy chcemy i jak chcemy, gdy gramy z MG. Jednak jeśli nie "potwierdzimy" naszego użycia kostką, to Mistrz Gry decyduje czy uda nam się coś zrobić, czy też nie. Jeśli potwierdzimy użycie rzutem kostką i wyjdzie nam sukces (o tym niżej) Mistrz Gry nie ma nic do gadania.
Jednak pamiętajcie - kiedy gracie Gracz-Gracz i chcecie użyć umiejętności na drugim graczu, to albo musicie rzucić z powodzeniem kostką, albo zapytać go prywatnie, czy wyraża zgodę na zrobienie z nim czegoś.


Kiedy wykonujemy rzut

Jeszcze raz napominam, że warto przeczytać wiadomość wyżej.
» Zawsze, gdy używamy swojej umiejętności na postaci drugiego gracza i może ona powodować uszczerbek na zdrowiu bądź ją zabić - rzucamy kostkami. (Włącza się w to mieszanie w myślach i ogólnie umiejętności pomarańczowych, oczywiście wszystkie walki itp.)

»Zawsze, gdy używamy naszych umiejętności w celu zniszczenia naszego otoczenia, wpłynięcia na jakiś jego element dla własnych korzyści - rzucamy kostkami. (Łamanie szyfrów, powodowanie spięć w systemach alarmowych)

»Ogół umiejętności Pomarańczowych wymaga rzutu. Jednak gdy gracz, którego postać jest Pomarańczowa, dogada się z innym graczem odnośnie użycia umiejętności Pomarańczowego (np. przeglądanie wspomnień, snów etc.) to rzut kostką nie jest wymagany.

»Osoby, które są Zielonymi i montują jakieś maszyny, eksperymentują z elektroniką nie muszą rzucać kośćmi, jednak gdy w grę wchodzi łamanie czyichś szyfrów (graczy) - rzut jest wymagany.

»MG zadecyduje, że jakiś gracz ma wykonać rzut.


»Postacie mające umiejętności tworzenia tarczy czy szybkiego poruszania się mogą rzucić kośćmi po sukcesywnym rzucie swojego przeciwnika. Jeśli zdobędą wyższą cyfrę niż on - unik się udał. Uniku możemy użyć raz na sesję - oczywiście jako uniku. Podczas zwykłej gry, nie walki, postacie mogą się poruszać szybciej z normalnym jego ograniczeniem czy tworzyć wokół siebie tarcze.


Ważne: Jeżeli podczas sesji gracze dogadają się co do umiejętności i oboje zgodzą się na np. pominięcie jakichś rzutów kostką podczas użyć na sobie (czyszczenie pamięci na życzenie chociażby, czy droczenie się Pomarańczowego z Zielonym poprzez wyrzucanie tego pierwszego z umysłu drugiego, poparzenia na życzenie) to oczywiście nie wymaga to rzutu.



Instrukcja rzutu

Jednak jak odbywają się rzuty? Rzucać można jedynie w tym temacie - TUTAJ . Post tam składa się z komendy:

Kod:
[dice]2d6 [/dice]
Umiejętność dla której rzucamy:


Wtedy też w naszym poście pokazuje się rzut, a co najważniejsze - suma oczek. Teraz przybliżę wam poziomy umiejętności jak i zależności sumy oczek, i waszego sukcesu. Najpierw wyjaśnię wam zasadę, a na dole będzie kompletna tabela.

1 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 12.

Rzucając dwiema kostkami możemy otrzymać cyfrę od 2 do 12, gdy rzucamy kośćmi dla jakiejś umiejętności, która jest na pierwszym poziomie, uda się tylko i wyłącznie gdy wyrzucimy 12.



Kolejnosc

Piszemy post fabularny, w miejscu, gdzie następuje użycie umiejętności, idziemy do tematu z rzutami i rzucamy kośćmi, podając przy tym link do tematu w którym odbywa się dana gra fabularna. Otrzymujemy wynik, przez co wiemy co możemy odegrać. Rzucamy kośćmi tylko raz, a wynik, czyli post, linkujemy w naszym poście fabularnym. Link do posta uzyskujemy poprzez kliknięcie ikonki obok daty wysłania tematu. Najlepiej kliknąć na nią prawym przyciskiem i wybrać "kopiuj adres linku".





Tabela sukcesu i porazki

1 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 12.
Czyli udaje się jedynie z cyfrą 12.

2 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 11.
Udaje się z cyfrą 11, 12

3 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 10.
Udaje się z cyfrą 10, 11, 12

4 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 9.
Udaje się z cyfrą 9,10,11,12

5 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 8.
Udaje się z cyfrą 8,9,10,11,12

6 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 7.
Udaje się z cyfrą 7,8,9,10,11,12

7 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 6.
Udaje się z cyfrą 6,7,8,9,10,11,12

8 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 5.
Udaje się z cyfrą 5,6,7,8,9,10,11,12

9 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 4.
Udaje się z cyfrą 4,5,6,7,8,9,10,11,12

10 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 3.
Udaje się z cyfrą 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12

Pamiętajcie, że liczy się suma oczek.

Warto też wspomnieć, że każda z postaci na start dostaje kilka umiejętności. Chociażby Czerwoni otrzymują odporność na ogień. Jeśli Czerwony, zaatakuje Czerwonego przy użyciu płomieni i poszczęści mu się w kościach - zaatakowana postać NIE odniesie praktycznie żadnych obrażeń.



Nabywanie punktow i rozwoj


Na naszym forum nabywanie punktów umiejętności dzieli się na dwie sytuacje:
- Podczas normalnej gry, punkty umiejętności można otrzymać za ciekawe i kreatywne użycie umiejętności, podczas sesji z Mistrzem Gry.
- Podczas eventów, zapowiadanych w temacie - wtedy każda z admistratorek dobiera system przyznawania punktów na czas eventu oraz dla postaci, które biorą w nim udział.





Cennik punktow

Aby zdobyć umiejętność na pierwszym poziomie wystarczy jeden punkt.
Rozwinięcie jej na drugi poziom kosztuje dwa punkty. (Czyli zdolność na 2 poziomie w sumie kosztuje 3 punkty, bo jeden z nich przeznaczamy na poziom pierwszy.)
Rozwinięcie jej na trzeci poziom kosztuje trzy punkty
... I w ten sposób zwiększa się liczba punktów aż do dziesięciu.
Na samej górze karty z naszymi umiejętnościami wpisujcie aktualną ilość niewydanych punktów. Mistrz gry po sesjach będzie wam nadawał punkty i dawał o tym informacje w waszym temacie. Jeśli sądzicie, że należy wam się za coś punkt (np. za częste używanie czy jakąś naukę), chociażby za sesję w której nie uczestniczył Mistrz Gry - dajcie o tym znać administracji poprzez PW wraz z dowodami. Za sesje w retrospekcjach nie przyznajemy punktów.


KONIEC

Wszystko jasne? To teraz wróć do tematu z kolorami - tam podane są wszystkie umiejętności. Umiejętności "dla każdego" nie trzeba rozwijać/nie można rozwijać.

Najważniejsze - nie bójcie się eksperymentować i łączyć umiejętności - Czerwony strzelający z łuku i podpalający swoje strzały w locie, czy Niebieski, który gotuje i siłą woli operuje wszystkimi naczyniami nadal przejdzie. Żółty oczywiście będzie mógł lekko kogoś porazić, aby “wyprostować” mu włosy na głowie. Umiejętności są przede wszystkim po to, żeby się bawić. Żonglowanie płonącymi kulami? Super!
Ostatnio zmieniony przez Lounarie de Coudray 2017-02-09, 21:19, w całości zmieniany 33 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ZAMKNIĘTY ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Forum zostało otwarte 2016-15-08. Właścicielką kodu wysuwanego elementu z boku jest corazon. Autorem systemu zakładek jest Noritoshi.
Strona wygenerowana w 0,049 sekundy. Zapytań do SQL: 10