Image Map
Bieżące poszukiwania:
- Syndykat poszukuje członków! Jeżeli chcesz odgrywać mafiozę bądź członka rodziny mafijnej, przestępce czy kogokolwiek innego, pasującego do grupy - zapraszamy. Więcej w linku
- Wednesday Sherman szuka całej paczki starych przyjaciół!
- Kira Krios szuka swojej dawnej drużyny z Ligi Dzieci, postacie muszą należeć do grupy Syndykat.
- Kelly McCarthy szuka swojego przyjaciela.
- Shirei Shinoda szuka chętnych graczy do zarządu Syndykatu, którzy mogliby mieć z nim powiązania.
- Scarlett Kersey szuka sobie dziewczyny. Grupa to Syndykat.
Zapraszamy członków Syndykatu po zgłoszenia. W miarę chętnych będą dodawane. Więcej tutaj: LINK
Członkowie Pryzmatu nadal mogą brać udział w szkoleniu w CIA. Aby je ukończyć, musicie przystąpić do dwóch różnych zadań. Więcej tutaj

Pandemonium:Bal okazał się być krwawą imprezą, na której nie zabrakło specjalnych pokazów i śmierci kilkorga z członków. Szefowa przybytku zorganizowała bal, aby pokazać Psionikom, że normalne życie jest na wyciągnięcie ręki. Wspaniałe suknie, drogie garnitury, alkohol i jedzenie. To wszystko miało być swoistą obietnicą, że tak będzie wyglądać ich życie, kiedy tylko dojdą do władzy. Nic nie wskazywało na to, aby impreza miała zakończyć się nagłym upadkiem Pandemonium. Niektórzy jednak nie byli po stronie Leliel, jedynie dobrze grając jej sojuszników. Podczas gdy kobieta uwolniła z piwnic hybrydy, aby ponownie sprawdzić oddanie swoich podwładnych, w ścianach budynku zostały umieszczone ładunki wybuchowe. Ewakuowano wszystkich PSI do autobusu na tyły budynku. Pozostało dwadzieścia minut do samego wybuchu, a żadne nie wiedziało dlaczego właściwie wyjeżdżają. Do czasu...
Jeden z członków Pandemonium, powracając z misji został zaatakowany przez grupę zwiadowczą innej grupy. Czy to zwiastuje krwawy koniec PSI?
Podczas trwania balu Liam Carpenter nie był jedyną ofiarą. Zginęła również córka prezydenta, która przecież mogła być cenną zdobyczą w rękach tych, którzy chcieliby rozwalić rząd. Joyce Foley stracił dłoń, ale nawet to nie powstrzymało go przed zadaniem ostatecznego ciosu w samo serce organizacji. Leliel pokazała być może zbyt dużo i przypłaciła za swoje błędy własnym życiem.
Teraz jedynym ratunkiem okazał się być autobus pełen pijanych PSI, który zmierza… Właściwie donikąd.


Pryzmat: Harry Donavan nadal sprawuję władze w Pryzmacie, Henry zaś jest jego zastępcą. W wyniku tego, wielu Psioników zostało wysłanych na obowiązkowe szkolenia w CIA, w celu zwiększenia ich produktywności dla kraju. Niektórzy z nich nie pojechali tam z własnej woli, ale surowe, rygorystyczne zasady są najlepsze do uzyskania pożądanych efektów. Wszyscy mają nadzieję, że w późniejszym czasie staną się oni młodymi agentami, przyszłością tego kraju. A plany te sięgają bardzo daleko - począwszy od stworzenia specjalnej, elitarnej jednostki wojskowej, aż do wysłania siatki szpiegów CIA do innego kraju. Wielu agentów będzie również musiało zostać w Pryzmacie i tam pomóc w podjęciu kolejnych kroków. - Wy, którzy tutaj stoicie. Daliście mi szansę. Obiecuję, że nie zostanie ona zmarnowana - mówi Judith Donavan. Mimo iż kraj jest w kompletnej ruinie, to jakiekolwiek zasady polityczne muszą w nim panować. Wreszcie wejdzie ktoś nowy na miejsce prezydenta Graya i spróbuję poukładać rozsypane przez niego puzzle. Nie było tutaj miejsca na demokratyczne głosowanie, ponieważ nie było innych kandydatów. Gray z niechęcią oddał swoje przywileje, jednak skoro tego wymagało prawo, to ciężko było spodziewać się od niego czegoś innego. Zmiana we władzy jednak została przyspieszona przez parlament po tym, jak usłyszano postulaty Judith Gray. - Nie pozwolę, aby Psionicy żyli w strachu - stwierdziła młoda pani prezydent na jednej z debat, które były puszczane w telewizji jak i na terenie całego Pryzmatu, a nawet w kompleksie akademii CIA. I zrobiła to - skoro obiecała. Obozy, które zostały zbudowane przez prezydenta Graya opustoszały już całkowicie. Mimo swoich dawnych obietnic, mężczyzna pozostawił jeszcze kilka działających obozów. A pani Donavan postanowiła wywlec je na światło dzienne. Wszystkie dzieci z nich, zostaną przeniesione do organizacji zwanej jako Pryzmat, której skala zostanie znacznie powiększona. - Nie wiemy jak mamy dziękować setkom Psioników, którzy zdecydowali się wstąpić w szeregi CIA. Gdy tylko ich służba dobiegnie końca, a zadanie które zostały im przydzielone skończą się, pozwolę im szczęśliwie wrócić do Pryzmatu, gdzie jest ich prawdziwy dom - obiecuje nowa pani Prezydent. - Niech Pryzmat będzie prawdziwą społecznością, gdzie liczą się takie wartości jak szacunek czy lojalność. Od dziś każdy, kto tylko wyrazi chęć udziału w tej społeczności będzie do niej dopuszczony. Musimy przestać izolować się od dzieci, które naprawdę potrzebują naszej pomocy. Nie możemy zostawiać ich na pastwę losu, takie osoby później wybierają drogę przestępczą, co prowadzi do zamieszek i kradzieży. Nie pozwolimy na to! - dodała na kolejnej, innej debacie. - Z tego względu dojdzie do rozbicia organizacji przestępczej, identyfikującej się jako “Łowcy”. Nie będzie już dochodziło do bezpodstawnych aresztowań dzieci, a następnie sprzedaży ich. Członkowie grupy zostaną uniewinnieni za współpracę z moim poprzednikiem, jednakże będą pod stałą kontrolą organów policyjnych, a Psionicy znajdujący się w ich szeregach - przeniesieni do Pryzmatu i wcieleni do armii. Nie będziemy łapać psioników, którzy wolą żyć na wolności. Do kraju wkroczy jednak więcej Sił Specjalnych Psi, którzy będą kontrolowali ich życia, by wiedzieć, czy nie zagrażają bezpieczeństwu obywateli. Owa jednostka nie będzie jednak kojarzona z bólem i cierpieniem. Pod wezwaniem nowego generała, Christophera Flynna, przeobrażą się w żołnierzy, którzy przede wszystkim będą nieśli pokój!- mówi nowa pani prezydent. W pewną grudniową noc do siedziby łowców została wysłana grupa z Pryzmatu. W jej skład wchodził agent specjalny Calum Hedger, jednostka wojskowa połączona z kilkoma agentami CIA jak i oddział składający się z Psionków - Valerie Cadle, Sahir Nailah i Lux Bloomfield. Walka była wyrównana przez większą część czasu, jednak były agent Ligi Dzieci, Sahir Nailah o zdolnościach określanych jako Czerwone, dokonał podpalenia całego kompleksu. Niektórzy z Łowców uratowali się, jednak wielu z nich zginęło w gruzach budynku. Mimo iż Pryzmat proponował im pokojowe rozwiązanie, to zdecydowali się oni na walkę. - Obywatele. Dzisiejszego dnia muszę poinformować was o przykrej sytuacji. Wczoraj w nocy doszło do... Rozbicia grupy przestępczej sygnującej się nazwą "Łowcy". Podczas akcji, nasz kraj poniósł wiele strat. Straciliśmy wielu żołnierzy, którzy oddali życie za bezpieczeństwo i lepszy świat dla Psioników - mówi Judith Gray. Ponadto zdeklarowała się, że umożliwi każdemu agentowi, który nie chce podjąć się służby, szansę na wycofanie. Jednak wciąż namawia do walki o kraj i prawa Psioników. - Ktoś musi zbudować lepszy świat. Wierzę, że będziemy to my - dodaje.

Obecnie mamy styczeń 2023r.
Odczuwalna temperatura to -19°C, pada śnieg i jest straszny mróz.
Dodaliśmy system notatek! Zachęcamy każdego do stworzenia swojego tematu! Tutaj link!

- Zapraszamy do zabawy w anonimowe wyznania. LINK TUTAJ


Poprzedni temat «» Następny temat
Rzucanie kostką
Autor Wiadomość
Admin


Wysłany: 2016-08-07, 21:16   Rzucanie kostką [Cytuj]

Kiedy musimy wykonać rzut kostką


»Zawsze, gdy używamy swojej umiejętności na postaci drugiego gracza i może ona powodować uszczerbek na zdrowiu bądź ją zabić - rzucamy kostkami. (Włącza się w to mieszanie w myślach i ogólnie umiejętności pomarańczowych, oczywiście wszystkie walki itp.)

»Zawsze, gdy używamy naszych umiejętności w celu zniszczenia naszego otoczenia, wpłynięcia na jakiś jego element dla własnych korzyści - rzucamy kostkami. (łamanie szyfrów, powodowanie spięć w systemach alarmowych)

»Wszelkie zabawy związane z umiejętnościami- maleńkie rażenie prądem, “parzący” uścisk dłoni, przenoszenie czyichś rzeczy telekinezą, nie wymagają rzutu.

»Ogół umiejętności pomarańczowych wymaga rzutu.

»Osoby, które są zielonymi i montują jakieś maszyny, eksperymentują z elektroniką nie muszą rzucać kośćmi, jednak gdy w grę wchodzi łamanie czyichś szyfrów (graczy) - rzut jest wymagany.

»MG zadecyduje, że jakiś gracz ma wykonać rzut.

Jak rzucać


Jednak jak odbywają się rzuty? Rzucamy w tym właśnie temacie. Post tutaj składa się z komendy:
Kod:
[dice]2d6 [/dice]
Rzucam na: telekinezę/kulę ognia/etc

Wtedy też w naszym poście pokazuje się rzut, a co najważniejsze - suma oczek. Teraz przybliżę wam poziomy umiejętności jak i zależności sumy oczek, i waszego sukcesu. Najpierw wyjaśnię wam zasadę, a na dole będzie kompletna tabela.

1 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 12.

Rzucając dwiema kostkami możemy otrzymać cyfrę od 2 do 12, gdy rzucamy kośćmi dla jakiejś umiejętności, która jest na pierwszym poziomie, uda się tylko i wyłącznie gdy wyrzucimy 12.

Kolejność

Piszemy post fabularny, w miejscu, gdzie następuje użycie umiejętności, wchodzimy do tego tematu i rzucamy kośćmi, podając przy tym link do tematu w którym odbywa się dana gra fabularna. Otrzymujemy wynik, przez co wiemy co możemy odegrać. Rzucamy kośćmi tylko raz, a wynik, czyli post, linkujemy w naszym poście fabularnym. Link do posta uzyskujemy poprzez kliknięcie ikonki obok daty wysłania tematu. Najlepiej kliknąć na nią prawym przyciskiem i wybrać "kopiuj adres linku".



Samo użycie umiejętności ma zostać pogrubione komendą .

Opis poziomów

1 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 12.
Czyli udaje się jedynie z cyfrą 12.

2 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 11.
Udaje się z cyfrą 11, 12

3 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 10.
Udaje się z cyfrą 10, 11, 12

4 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 9.
Udaje się z cyfrą 9,10,11,12

5 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 8.
Udaje się z cyfrą 8,9,10,11,12

6 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 7.
Udaje się z cyfrą 7,8,9,10,11,12

7 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 6.
Udaje się z cyfrą 6,7,8,9,10,11,12

8 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 5.
Udaje się z cyfrą 5,6,7,8,9,10,11,12

9 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 4.
Udaje się z cyfrą 4,5,6,7,8,9,10,11,12

10 Poziom umiejętności - Porażka przy wylosowaniu każdego numeru poniżej 3.
Udaje się z cyfrą 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12

Pamiętajcie, że liczy się suma oczek.
Ostatnio zmieniony przez Kelly McCarthy 2016-11-17, 21:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Balbina Coletti


18 LAT

CZERWONY ODPAŁ




Wysłany: 2016-08-16, 13:16   
   Multikonta: Brak
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 6, 2 (8)
_________________
    "Burning bright like a vampire sunrise
    And the angels fall from the sky
    Nova’s burning bright "
 
 
Valerie Cadle
prawie jak pirat!


18

Czerwona




Wysłany: 2016-08-16, 20:27   
   Multikonta: MG, Willow, Lux
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 3, 4 (7)
dla http://caledonia.cba.pl/viewtopic.php?p=304#304
_________________

I walk through the valley of the shadow of death.
I fear no evil because I'm blind to it all.
My mind and my gun they comfort me,
because I know I'll kill my enemies when they come.
 
 
Marceline Abadeer


19 lat

Czerwona




Wysłany: 2016-08-16, 21:07   
   Multikonta: -
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 4, 2 (6)
 
 
Alice Young
Boss SB, czy coś.


21

Pomarańcz




Wysłany: 2016-08-16, 21:11   
   Multikonta: John, Nathan
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 5, 6 (11)

Do: http://caledonia.cba.pl/viewtopic.php?p=373#373
_________________
Myśli Słowa Telepatia Czyny.

Wszystkie posty zaczynające się od
MG
są pisane jako MG.
 
 
Mia Griffin


Wysłany: 2016-08-16, 22:07    [Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 4, 1 (5)
 
 
Balbina Coletti


18 LAT

CZERWONY ODPAŁ




Wysłany: 2016-08-17, 07:09   
   Multikonta: Brak
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 1, 4 (5)


Do: http://caledonia.cba.pl/viewtopic.php?p=227#227
_________________
    "Burning bright like a vampire sunrise
    And the angels fall from the sky
    Nova’s burning bright "
 
 
Cassie Hardy
LENIWA BUŁA


20 było

Gest... pomarańcza




Wysłany: 2016-08-17, 08:08   
   Multikonta: Nie.
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 5, 6 (11)


Zaraz dam post, okej.
 
 
Iris Crimson


Wysłany: 2016-08-17, 09:59   
   Multikonta: -
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 5, 2 (7)


trening sala #2
_________________
 
 
Valerie Cadle
prawie jak pirat!


18

Czerwona




Wysłany: 2016-08-17, 11:13   
   Multikonta: MG, Willow, Lux
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 2, 2 (4)


http://caledonia.cba.pl/viewtopic.php?p=412#412
_________________

I walk through the valley of the shadow of death.
I fear no evil because I'm blind to it all.
My mind and my gun they comfort me,
because I know I'll kill my enemies when they come.
 
 
Balbina Coletti


18 LAT

CZERWONY ODPAŁ




Wysłany: 2016-08-17, 12:09   
   Multikonta: Brak
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 6, 6 (12)
 
 
Marceline Abadeer


19 lat

Czerwona




Wysłany: 2016-08-17, 13:09   
   Multikonta: -
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 5, 3 (8)
 
 
Mia Griffin


Wysłany: 2016-08-17, 15:57    [Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 1, 6 (7)
 
 
Iris Crimson


Wysłany: 2016-08-17, 16:05   
   Multikonta: -
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 6, 3 (9)


trening sala #2
_________________
 
 
Balbina Coletti


18 LAT

CZERWONY ODPAŁ




Wysłany: 2016-08-17, 19:51   
   Multikonta: Brak
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 2, 1 (3)


Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 5, 4 (9)



http://caledonia.cba.pl/v...&highlight=#451
_________________
    "Burning bright like a vampire sunrise
    And the angels fall from the sky
    Nova’s burning bright "
 
 
Marceline Abadeer


19 lat

Czerwona




Wysłany: 2016-08-17, 20:43   
   Multikonta: -
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 1, 3 (4)

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 3, 4 (7)

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 6, 5 (11)
 
 
Balbina Coletti


18 LAT

CZERWONY ODPAŁ




Wysłany: 2016-08-18, 12:17   
   Multikonta: Brak
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 3, 4 (7)
_________________
    "Burning bright like a vampire sunrise
    And the angels fall from the sky
    Nova’s burning bright "
 
 
Kelly McCarthy


19 lat

Niebieska Matka Teresa




Wysłany: 2016-08-18, 18:30   
   Multikonta: Szejn, Mistrz Gry, Kai, Cookie
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 3, 1 (4)
_________________




VOICE


OUTFIT


RELATIONS


NOTES


 
 
Dymitrij Taylor
Talk dirty to me


20 lat

Czerwony Popierdolec




Wysłany: 2016-08-18, 20:44   
   Multikonta: Njet
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 1, 2 (3)
_________________
 
 
Kelly McCarthy


19 lat

Niebieska Matka Teresa




Wysłany: 2016-08-18, 20:54   
   Multikonta: Szejn, Mistrz Gry, Kai, Cookie
[Cytuj]

Rzut kością:
Rzut: 2d6
Wyniki na kościach 6-ściennych: 5, 3 (8)
_________________




VOICE


OUTFIT


RELATIONS


NOTES


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
[ ODPOWIEDZ ]
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Forum zostało otwarte 2016-15-08. Właścicielką kodu wysuwanego elementu z boku jest corazon. Autorem systemu zakładek jest Noritoshi.
Strona wygenerowana w 0,053 sekundy. Zapytań do SQL: 10